Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
Zo jongens…koppelings setje zit er in op de juiste manier…dus met speciaal gereedschap!!! SAC http://www.kuhne.nl/content/downloads/files/07189_SAC_Drieluik_LuK_v9LOW.pdf
FF een pdfje van het tooltje dat je nodig hebt omde nieuwe plaat en drukgroep te plaatsen.
Doe je dit niet, is de koppeling binnen de kortste keren defect.
Deze werkt als een nieuwe..(oeps, het is ook een nieuwe) hahah
Kijk daar wordt ik nog eens vrolijk van…:D:D:D
Het is belangrijk dat je door geeft wat er voor versnellingsbak type aan hangt. (bij mij was dat een F40). En het type motorblok, dus bij jou doorgeven 1.9cdti 150hp.
Nee, heb niet eerst mijn bak open gehaald. Gewoon op de aanname gedaan dat het goed was.