loopt wel lekker zoals het hoort

Forumindex Forums Techniek Ecotec loopt wel lekker zoals het hoort

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    astra97

hey luitjes

laatst kreeg ik wat problemen met de auto en wist niet waar ik moest beginnen met zoeken

het volgende was er aan de hand:

als ik s`ochtends starte deed ie normaal maar vlak erna als de stofzuiger uitwas begon die gelijk op 3 cilinders te lopen. als ik dan naar me werk reed(6km denk ik) en de temperatuur meter kwam uit de hoek dan begon die langzaam aan weer de 4de cilinder erbij te pakken.

als ik bijvoorbeeld naar me moeder in oud bijerland reed vanuit den haag was er niks meer aan de hand maar als ik er dan bleef slapen en s`ochtend weer starte begon het weer van voor af aan.

laast had ik voor het eerst de anwb gebeld en die ff laten kijken en die vertelde mij dat misschien 1 van de bougie kabels niet goed zou zijn. nadat hij ze had ingespoten met vochtverdrijver deed hij het normaal. toen ik s`avonds weg wilde gaan bij me moeder waren we weer terug bij af en dus toch maar ff naar de dealer

toen ik een paar dagen later een keer vrij was overdag ff langs de dealer gereden op zichtenburg (den haag) en kon hem gelijk laten staan en ze zouden ff kijken na de lunch en me dan ff bellen hoe en wat. ik met de auto van me broertje die daar om de hoek werkt naar huis gereden en om 14.45 uur ging de telefoon met de mededeling dat er verkeerde bougies in zaten en dat de kabels teveel weerstand boden en dus niet meer goed waren en dat het ongeveer 300 euro zou kosten als ik het liet maken.

natuurlijk ff laten maken (kon het ook wel zelf doen) en om 16.00 werdt er gebeld dat ik hem kon komen halen en dat het uiteindelijk 279 euro koste

uit eindelijk rij ik nu alweer een goeie week met een normaal draaiende auto en ken ik weer gewoon normaal meekomen met het verkeer want je mist wel een hoop trek kracht als tie op 3 cilinders loopt

ben wel tevreden over de snelle service daar op zichtenburg en er werdt zelfs vervoer naar huis geregeld als ik niks kon regelen

(ps het betreft een astra f station 1.8 16V)

wim-v6
      Deelnemer

Heej, iemand uit de Buurt!!

Ja verkeerde bougies kan een motor beroerd doen lopen

Willem

duncs

Welke Bougies moeten in een 1.8 16V zal wel dezelfde motor zijn aangezien het dezelfde auto is
          Gr’s Duncan

wim-v6
          Deelnemer

als je NGK’s pakt, de BKR 5 EK

Willem

duncs

oke dank u
              :thumbup

tim_j

mooi dat het opgelost is,

maar wat een prijs zeg…

voor uiteindelijk bougiekabels, en bougiesvervangen?:vertag

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.