Live navigatie

Forumindex Forums Modellen Grandland X Live navigatie

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Glenn Heylen
    Deelnemer

Mijn probleem is het volgende, volgens opel connect heb ik een abonnement op live navigatie plus maar op mijn navigatie is niets te bespeuren van live of tomtom ondersteuning.
      Bluetooth thetering is ingeschakeld en alles van bluethoot koppeling is aangevinkt, wat mis ik nog om live navigatie werkende te krijgen?

peterhofman
      Deelnemer

Hallo Glenn,

Ik heb ook een abonnement op de live navigatie van Tom Tom en bij mij is het tom tom icoon ook niet zichtbaar. Ook ik heb de Bluethooth tetering ingeschakeld via mijn iPhone, en toestemming gegeven om data te gebruiken via de telefoon  maar  de koppeling werkt nog steeds niet op de navigatie.  Ik heb al diverse mailtjes gestuurd naar Opel Nederland maar ik kom er niet mee verder. Mijn vraag heb jij al reakties gehad of heb jij de koppeling al werkend?

Anoniem

In navigatie unit staat ergens iets met data verbinding met een wereldbol, heb je die stap al gedaan ?

Vraag me niet met waar, heb de auto gelukkig niet meer, maar de TomTom livetraffic was voor mij persoonlijk hoogte punt van de GrandRamp

Anoniem

IMG_2706

Anoniem

Gaat om bovenste optie

peterhofman
              Deelnemer

Oke, ik begrijp dat de Grandland niet jouw auto was, maar de navigatie heb je uiteindelijk wel aan de praat gekregen. Bedankt voor de foto daar heb ik wat aan daar kan ik mee verder!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.