linker spiegelkap

Forumindex Forums Modellen Corsa linker spiegelkap

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Celene

vandaag is vakkundig mijn linkerbuiten spiegelkap gedemonteerd van m’n Corsa die ik nèt een week heb.
      heeft iemand enig idee hoe ik daar goedkoop weer aan kan komen ? Corsa is van juni 2008

Erwin1987
      Deelnemer

Ik heb altijd geleerd dat ik mezelf moet voorstellen als ik ergens niet bekend ben.

Erwin

Fearless
        Deelnemer

Zeker in kleur? Dan wordt het niet goedkoop….

Spiegels zijn overal te bestellen bij plaatwerkwinkels….

Winauto.nl en dat soort sites.

Immitatiespiegels compleet kant en klaar, alleen nog ff laten spuiten in kleur.

Rotho

sloperijen aflopen…

Celene

Beste Erwin,

Ik heb zo maar het idee dat je ( ietwat suggestief ) probeert te laten weten dat je vind dat ik me eerst zou moeten voorstellen voor ik zo maar zo’n vraag stel. Heel begrijpelijk, zij het dat ik niet op de hoogte was/ben van de etiquette op dit forum. Jij als senior member duidelijk wel. Speciaal voor jou en anderen die jouw mening delen: ” Hoi , ik ben Celène 33 jaar getrouwd , twee dochters en sinds een week eigenaar van een Opel Corsa”. Komt dat in de richting ?

Kan jij, als senior member , me vertellen of het mogelijk is om alleen een spiegelkap te bemachtigen of dien ik daarvoor een complete linkerbuitenspiegel aan te schaffen ?
              Ik hoor graag je reactie .

Mvg, Celene

Fearless
              Deelnemer

http://www.winparts.nl/31/carrosserie/spiegel

Dat zijn alleen de losse spiegel en het kapje.

Ik zelf haal compleet nieuwe spiegels bij een bedrijf bij mij in de buurt. Imitatie dat wel, maar soms moet je wat. Ik weet niet hoever Wezep van jou vandaan is?

Erwin1987
                Deelnemer

Ja hoor je kan alleen een losse kap halen, moet je er wel rekening mee houden dat die niet in kleur is!

Erwin

Rotho

origineel gepost door Celene
                    Beste Erwin,

Ik heb zo maar het idee dat je ( ietwat suggestief ) probeert te laten weten dat je vind dat ik me eerst zou moeten voorstellen voor ik zo maar zo’n vraag stel. Heel begrijpelijk, zij het dat ik niet op de hoogte was/ben van de etiquette op dit forum.

Och… zo ben ik ook, en nog meer ook begonnen, uit pure onwetendheid ;)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.