linker spiegel opel astra f zit half los

Forumindex Forums Modellen Astra linker spiegel opel astra f zit half los

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259358
    martijnhuiskamp
      Lid sinds:
      13 December 2012

      Ik heb sinds de koop van mijn ope astra f cabrio 1996 een loszittende linkerbuitenspiegel (electrisch) is er een manier om dit te maken? hij staat een stukje open omdat er iets tegenaan heeft gezeten hij hangt nog wel in zn scharniertje ik wil het ijzertje weer goed buigen zodat hij beter aansluit maar ik kan er niet bij. Is er een manier om de spiegel open te maken om het binnenscharniertje na te kijken en evt recht te buigen?

      #18160541
      soepkiepe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 August 2010

        gewoon op de sloop ff een andere electrishe op halen.

        #18160542
        martijnhuiskamp
          Lid sinds:
          13 December 2012

          ja ik heb nog wel honderd dingen die ik wil kopen voor de auto hoopte eigenlijk dat het te maken is anders krijg ik weer een spiegel met kleurverschil moet ik er weer twee kopen op alletwee spuiten verfen.

          kun je niet gewoon bij het scharniertje als je een klepje weghaalt? kan het spiegelglas er niet uit ofzo vanuit binnen kapje eraf kan ik er niet bij dus moet vanuit buiten. Ik dacht misschien het glas eruit wippen als dat kan maar denk vraag even wat de mogelijkheden zijn.

          #18160543
          koenelsenaar
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 April 2010

            wat is je kleurcode?

            #18160544
            martijnhuiskamp
              Lid sinds:
              13 December 2012

              Het is een zwarte Opel astra f uit 1996 waar moet de kleurcode staan bij deze auto’s ?

              #18160545
              KadAstra-EF
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 July 2010

                Ik begrijp even de situatie niet :shock:
                Staat de hele speigel inclusief binnenwerk een beetje van zijn houder af of,
                Laat alleen de speigelkap los ?

                Rik :)

                #18160546
                soepkiepe
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 August 2010

                  je spiegel glas kun je er uit wippen, maar dan ben je nog niet bij het deel waar je wezen moet.
                  je kap zit ook geklikt, maar als je die er af haalt is de kans op breken heel groot.
                  je kan er ook (net als vele mensen) een stuk ducktape om heen doen, alleen dat ziet er gewoon niet uit.
                  aangezien je auto zwart is kon je juist wel eens geluk hebben, die zie je wel veel o de sloop, dus kleurverschil zal mee vallen denk ik.

                  kleurcode kun je vinden op het plaatje op je slotplaat (plaat waar de motorkap ik vergrendeld) daar zit links een plaatje waar van alles op staat.

                  #18160547
                  martijnhuiskamp
                    Lid sinds:
                    13 December 2012

                    ok ik ga er eens naar kijken voordat de spiegel vliegles gaat krijgen. thanx

                    #18160548
                    Astra 1.4 NZ
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      26 December 2011

                      kleurcode is bij mijn astra F te vinden op een sticker aan binnekant deurstijl passagierszijde

                      #18160549
                      gerben rsv
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        10 October 2011

                        Met een beetje knutselen is het wel goed te krijgen !

                        Vaak is het metalen scharnier verbogen en / of niet goed vastgeklikt , er zitten 2 pennetjes aan de kant van de spiegel en aan de kant van de voet deze eerst goed in de gaatjes monteren en daarna het scharnier cq klem met behulp van een schroevendraaier oid op zijn plaats drukken ,als je probeert om hem met een klap op zijn plek te krijgen gaat het vaak mis!

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.