linker buitenspielglas vervangen Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › linker buitenspielglas vervangen Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 17 september 2012 om 17:14 #17252331 lapzwans Lid sinds:17 September 2012 wie kan mij vertellen hoe ik het glas van de linkerbuiten spiegel er uit krijg of is dit niet mogelijk het is geen elektrische maar mechanisch buitenspiegel opel corsa c bouwjaar 2003 17 september 2012 om 18:25 #18066915 FearlessDeelnemer Lid sinds:9 January 2005 Net zoals elke andere spiegel… Met een schroevendraaier achter het glas de boel naar buiten drukken. Dan komt ie wel los. De nieuwe er in door op het MIDDEN van het glas te drukken. Druk je aan de buitenkant kun je weer een nieuwe kopen :vertag Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen