linker buitenspiegel weigert van links naar rechts

Forumindex Forums Modellen Omega linker buitenspiegel weigert van links naar rechts

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Anoniem

Hallo,

Mijn electrisch en verwarmde linker buitenspiegel weigert van links naar rechts, maar werkt nog wel van boven naar beneden!
      De VOD zegt dat de bevestiging van het motortje met de buitenspiegel “lam”is!

Motortje bestellen en vervangen zou ongeveen € 131,= gaan kosten. VOD:angel

Zijn er andere oplossingen hiervoor.

Omega2.2-16v

Heeft de VOD de spiegel “open” gehad om dat te constateren,anders zelf effe openmaken en controleren.
        Controleer gelijk de aansluitingen op corrosie of je bedieningsknop is niet goed meer.

gr

Danny

Anoniem

De VOD heeft de spiegel open gehad om te bekijken.

ronald1981

wow wat een geld!!!! als je er alleen zelf in rijd en je hoeft hem niet te verstellen dan heeft het ook geen haast, dan zou ik eerst op m’n gemak naar een 2e hands gaan zoeken!!
            iig succes ermee!!
            gr ronald!

martijn_maja
            Deelnemer

ja precies. heeft de vod gemeten of er overal spanning is? zoniet, zou ik dat eerst doen. corrossie kan een oorzak zijn, schakelaar niet fris meer. en anders je motor toch defect. spiegels heb ik wel liggen, zowel in kleur als de ongespoten. los motortje ook nog wel volgens mij.gr,martijn

Anoniem

martijn_maja je hebt een U2U

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.