Limewire is niet meer.

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Limewire is niet meer.

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Astraman
    Deelnemer

Ik heb een tooltje dat de audio los kan weken van Youtube, heel vaak hebben artiesten clips online staan, vooral als ze in HD kwaliteit zijn kun je de audio perfect gebruiken. Werkt perfect als je een los nummertje wilt hebben voor als Mp3 in de auto ofzo. Hele albums eraf trekken is niet te doen.

bastiaan1981

origineel gepost door asconahobbyist

origineel gepost door GlennGSI

origineel gepost door EVD
        troep!

torrents of newsserver is beter.
        Maar haal nu alles van 4usonly.biz
        wat een heerlijke site is dat!:wors

4usonly.biz is idd ideaal ! Hebk ook een hoop van afgehaald

heet nu alleen 9Ty.biz,werkt echt perfect.
        EN als je zoals egje alleen wilt luisteren denk dan eens aan Youtube,daar staat ook nagenoeg alles op,ook veel in uitstekende geluidskwaliteit,als je dan een youtube to MP3 converter op je comp zet kan je gewoon alles ook meteen downloaden

alleen jammer dat op hun site staat:fy1 registratie voor nieuwe leden is momenteel gesloten

geert666
        Deelnemer

demonoid, maar ook geen nieuwe leden!!

Astraman
          Deelnemer

origineel gepost door Astraman
            Ik heb een tooltje dat de audio los kan weken van Youtube, heel vaak hebben artiesten clips online staan, vooral als ze in HD kwaliteit zijn kun je de audio perfect gebruiken. Werkt perfect als je een los nummertje wilt hebben voor als Mp3 in de auto ofzo. Hele albums eraf trekken is niet te doen.

Best wel spuit11, zag dat asconahobbyist hetzelfde had geschreven voor mij. Had ik nie gezien…:sleeping

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.