lijm verwijderen emblemen

Forumindex Forums Modellen Corsa lijm verwijderen emblemen

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    calibra_8v

heb me achterklep ontdaan van emblemen, met behulp van visdraad en aansteker om de kit warm te maken en daarna eraf wrijven….

nu zitten er flink wat blaren op mijn vingers, de zijkant moet ook, de emblemen zijn er al af maar de kit nog niet….is hier niet iets makkelijkers voor??

Aapje

Als je de stickers zelf eraf hebt getrokken. Lijm verwijderen met Petroleum houdende schoonmaak middelen… Werkt 9/10 keer…

Kortom benzine werkt wss wel. Alleen daarna wel weer goed schoonpoetsen ivm. de lak :P

JeRoN
        Deelnemer

Klopt! Ik neem meestal wasbenzine hiervoor. En daarna 2x nieuwe was erop.

calibra_8v

ja dus alleen de kleine restjes krijg ik zo weg? niet die dikke laag neem ik aan?

bedankt alvast voor de tips iig :wors

max
            Deelnemer

ga naar een betere automaterialen zaak en vraag om een caramelschijf. Die in de boormaschinen en je bent in 10min klaar. Niet te lang op 1 plek houden!!!

Branieman

Harsverwijderaar volgens mij van valma.. Werkt perfect!! Haha weet wat je bedoelt met die blaren ik was die lijmresten ook weg aan het poetsen en dacht nog van nou dat gaat goed.. Bleek het mn huid te zijn die losliet en niet die lijm:o

corsageak

gewoon thixolv A gebruiken, in spuiten, 5 tot 10 minuten in laten trekken, dan veeg je het er zo af met een doek.. alleen wel indd ff poetsen daarna..

thixolv A is tot zover ik weet alleen te verkrijgen bij sikkens oid.

corsageak

dabok
                  Deelnemer

Handig om te weten :thumbup !

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.