Lichtschakelunit

Forumindex Forums Modellen Astra Lichtschakelunit

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    thereaper
    Deelnemer

@wim-v6 wrote:

Stadslicht heeft ie niks mee te maken Thereaper.

als ie de mistlampen aansluit via de Multitimer hoeft ie niks met de stadslichten te doen.

Willem

weet ik, maar zijn oude setje wel, bedoelde alleen dat de multitimer dat allemaal regelt,
      sorry voor de verwarring

Mirrage
      Deelnemer

@ AstraG5
        Pin 11 verhaal gaat over de tellerbak, daar moet in pin 11 dus een draadje zitten naar je relais om het lampje van je mistlampen daar te schakelen.

Om bij de kabels te komen zou je zekeringkast los moeten halen en aan de kabeltjes trekken om te zien waar ze heen gaan. Op de relais zit bij jou een dikke en een dunne zwarte kabel? die dunne gaat naar tellerbak, die dikke gaat naar het schutbord via een connector de motorkap in. Aangezien jij nieuwe kabels getrokken hebt naar de mistlampen zou ik de plus van de mistlampen laten liggen, de rest mag er wel uit als je dat beter vindt. die plus sluit je rechtstreeks aan op de dikke zwarte kabel vanaf de relais. dan zou het moeten werken want als ik het zo lees heb jij alles wel voorbereid maar niet in de motorkap..

AstraG5

Dan doe ik er goed aan om even te kijken welke naar de tellerbak gaat. en dan de andereeventueel loshalen en de plus daarop verder aansluiten dan moet het als het goed is werken. Dacht dat het 2 dezelfde diktes waren als ik me niet vergis.

derartz
          Deelnemer

hoe moet je die lichtschakelunit losmaken eignelijk? ik zag dat er onder de draaiknop een klein gaatje zat maar door er een platbek schroevendraaier in te steken kreeg ik hem niet los eingelijk

wim-v6
            Deelnemer

punjte in het gaatje steken, kan de knop eraf.

Willem

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.