lichten vervangen?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum lichten vervangen?

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    tommyboy82
    Deelnemer

Hallo,

Ik ben van zins om eens rond te kijken voor mijn mistlicht vooraan en achterlicht te vervangen maar vraag me af, moet ik een volledige unit dan vervangen of zijn die ook te koop zonder inhoud, dus enkel de glaasjes? En zijn replica’s af te raden?

bart-gsi
      Deelnemer

http://www.artaparts.nl/opel-opel-vectra-c-onderdelen/799/” onclick=”window.open(this.href);return false;
        zie hier de prijzenlijst… :thumbup :thumbup

mistlamp voor zou ik de hele unit doen.. i.v.m. water/vuil dat voor roest in de lampfitting kan veroorzaken.. en achter zou je de lens alleen kunnen vervangen…

Anoniem

Je achterlichten zijn sowieso makkelijk te vervangen.. Toen ik nog Vectra reed, kocht ik ze op winparts voor 25 euro p.s. ofzo.. pasvorm is gewoon goed..

hier, gerookt glas of wit glas:

https://www.winparts.nl/verlichting-lampen/achterlicht/opel/vectra-c-bouwjaar-2002-04/c29-588-14773/achterlichtglas-links-break-gerookte-knipperlicht-3768933-van-wezel/p5561.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

https://www.winparts.nl/verlichting-lampen/achterlicht/opel/vectra-c-bouwjaar-2002-04/c29-588-14773/achterlichtglas-rechts-break-witte-knipperlicht-3768936-van-wezel/p5563.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

De mistlichten zijn vaak complete units(wel zonder het zwarte rooster waar ze in zitten)..

Astra-H
          Deelnemer

Winparts is imitatie. Meer kans op condens e.d. Ik zou op eBay.de gewoon OEM units proberen te scoren.

Anoniem

Ik had er nooit condens in, waren voor dat geld fantastische units… Zo zouden er meer moeten zijn(astra H GTC bijvoorbeeld)…

arjontje
              Deelnemer

Ik monteer altijd tyc of depo. Als vervang lampen.
                pas vorm is vaak goed. Magneti Marelli of valeo vind ik veel te duur.

Wess1988
                Deelnemer

Ik heb led achterlichten te koop als je interesse hebt. Pm ;)

tommyboy82
                  Deelnemer

nee dank je, LED achterlichten is niet zo mijn stijl waar ik van hou, toch bedankt ;)

Nog iets, die zilvere strip die op mijn koffer achteraan hangt/plakt, waar het merk en type (opel en vectra 1.9tdi dus) opstaat, kan je die toevallig ook makkelijk terugvinden voor een prijsje? Bij het verwijderen van die letters blijft het er eigenlijk toch instaan, doordat het er zo lang op heeft geplakt, neem ik aan …

bart-gsi
                    Deelnemer

@tommyboy82 wrote:

nee dank je, LED achterlichten is niet zo mijn stijl waar ik van hou, toch bedankt ;)

Nog iets, die zilvere strip die op mijn koffer achteraan hangt/plakt, waar het merk en type (opel en vectra 1.9tdi dus) opstaat, kan je die toevallig ook makkelijk terugvinden voor een prijsje? Bij het verwijderen van die letters blijft het er eigenlijk toch instaan, doordat het er zo lang op heeft geplakt, neem ik aan …

ik kon zo geen gecleande strip vinden.. ik denk dat je daarvoor bij de dealer het beste terecht kan die je het zo kunnen leveren wellicht zonder letters aangezien jij niet de enige bent die dat aan je auto wil doen of al gedaan heeft….

Anoniem

Je kunt de logo’s er ook afhalen, daarna met een caramelschijfje polijsten en afmaken met chroompoets, zo heb ik de hele strip schoon gekregen..

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.