Als ik mijn auto start in de garage, gaan de xenon-lichten automatisch aan. Ik kan dan wel dit automatisch aangaan afzetten, maar dat kan pas nadat ze al opgestart zijn….
Hoe kan ik definitief afzetten dat deze lampen automatisch aangaan? Kwestie van de lichten wat te sparen…
Dan moet je in je boordcomputer menu bij auto instellingen aanpassen.
Lichten aan bij ontgrendelen uitzetten.
Tenminste zo werkt dat bij mijn astra j wel insignia is hetzelfde.
Dat heb ik al lang gedaan, maar ik denk dat hij bedoeld dat de lichten opspringen bij het starten in de garage omdat het daar iets donkerder is dan buiten. Zodat de lichten na enkele 100m onderweg weer uitspringen door het daglicht.
ja, maar dat kan pas nadat de lichten reeds aan zijn, bij het starten in een donkere plaats.
Telkens de auto wordt stilgezet en sleutel uit het contact wordt gehaald, gaat deze instelling terug naar= automatisch aan
Ofwel gebruik je de automatische stand en leer je leven met het feit dat die lichten automatisch geactiveerd worden ofwel draai je voor het binnenrijden de knop om en zet je de automatische stand af. Die lichtsensor weet niet dat jij niet wil dat hij de lichten in je garage niet mag activeren.
Auteur
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.