Lichte vlekken op lak Astra

Forumindex Forums Modellen Astra Lichte vlekken op lak Astra

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    TCTC
    Deelnemer

Hallo,
      Ik heb lichte vlekken op de lak van mijn Astra J. Ik vermoed eventueel van de kalk of andere reststoffen in het water die na verdamping achtergebleven zijn.

Met gewoon reinigen en zemen gaan ze niet weg.

Heeft iemand een idee hoe je die zou kunnen verwijderen ?

Mvg.

mitchelvm
      Deelnemer

Even de auto polijsten, is het waarschijnlijk zo weg,

TCTC
        Deelnemer

Hoe polijst je het best ?

mitchelvm
          Deelnemer

hier een video, ze doen het wel met een machine dan ben je zo klaar. Met de hand kan ook op dezelfde manier maar duurt een stuk langer :D

kadett-supreme
            Deelnemer

“even” polijsten?? als je het goed wil doen, ben je wel iets meer tijd kwijt….

ik ben vaak met 1 auto al tussen de 15 en 20 uur bezig, maar dat is in geval van een hele detail, wat hier waarschijnlijk niet nodig zal zijn. maar kijk maar eens in het wassen/poetsen gedeelte, daar staan meerdere topics van mij. als je kijkt bij de vectra A, daar heb ik een video geplaatst hoe je te werk moet gaan. maar je mag er ook mee langskomen als je het zelf niet aandurft. het is immers niet iets wat je al “leek” zijnde zomaar doet. zonder kennis pak je al snel een verkeerde machine met alle gevolgen van dien.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.