lichte schade kreukelzone. (veel probleempjes)

Forumindex Forums Modellen Astra lichte schade kreukelzone. (veel probleempjes)

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    mark-vd-lely
    Deelnemer

hallo,
      ik heb een astra g met schade gekocht.

nu heb ik een aantal vragen.
      mijn radiator Fans blijven draaien.
      deze weet ik niet wat ik er mee moet doen:

verder zijn de stootblokken van de kreukelzone een beetje ingedeukt. het is voor de ophanging dus het is niet zo erg dat hij er niet mee door de keuring komt. heb ik me laten vertellen.
      maar nu wil ik weten hoe ik de bumper monteer en eventueel de stootblokken naar binnen buig.
      want waar zit de bumper allemaal vast?
      en waar zijn die 3 m8 bouten voor die voorop de stootblokken zitten?

als het niet duidelijk is kun je het gewoon ff vragen.
      ik probeer zo duidelijk mogelijk te antwoorden.
      ik ben nieuw op dit forum maar ik weet hoe het er vaak op forums aan toe gaat dus aub niet bijdehand gaan doen want daar kan ik niet tegen.

heeft iemand ECHT verstand van kreukelzones? graag heb ik veel info over hoe je zoiets uitdeukt en wanneer het goed is voor de APK is. in principe heb ik de materialen ervoor om het recht te buigen. hydrauliek cilinders ed.

vr groet mark

Fearless
      Deelnemer

Ze trekken die dingen zo weer recht dus zou me niet bang maken over een kreukelzone…
        Het wordt toch nooit meer zo als het was.

Die m8 boutjes voorop zijn voor de bumperbalk.

Baas J.
        Deelnemer

Ding dat los hangt is je buitenlucht temperatuurvoeler, zit normaal in je bumper geklikt.

asconahobbyist
          Deelnemer

er zal wel een storing of een losse stekker in je koelsysteem zitten,daardoor blijven de vinnen draaien.
            Bijvoorbeeld de stekker van de druksensor van de airco!

mark-vd-lely
            Deelnemer

ik heb gevonden waar dat paarse stekkertje moet zitten. die was voor de airco, daar bij dat ding waar druk op staat. alleen nu heb ik er nog 1 over. kan nooit ver weg zitten. moet nog ff naar kijken. krijg verder geen gekke meldingen.

dat recht trekken? hoe doen ze dat? en weet je toevallig ook een adresje bij mij in de buurt. (vlak bij hellevoetsluis)
              gr

mark-vd-lely
              Deelnemer

weet iemand toevallig waar ik een bumperbalk kan scoren?

krasy
                Deelnemer

ja kan die dingen kopen bij automaterialen zaak kopen voor ongv 15 euro bv brezan

Fearless
                  Deelnemer

Het rechttrekken hoort officieel op een richtbrug te gebeuren.
                    Maar ik heb het ook wel eens gezien dat ze hem recht trekken aan een paal of boom. (dmv auto achteruit jagen bijv…. of netjes met een stel blokken achter de wielen en een spanner…)

Famempeters

als je het niet kunt richten kan je is kijken wat die op gepuntlaste blokjes voor de bumper montage zouden kosten nieuw .

hoef je ze ook niet uit de kreukels te trekken puntlasjes uit boren nieuw balkje er op paar goede hecht lassen spuitbus Action zilver is precies de kleur en dan bouwen weer . zo zou ik het doen .

of kijk is via de site van kleingunnewiek demontage bedrijf of gebr obdam

ik neem aan dat je ook een motor kap en bumper en bumper drager moet hebben ,,en ??? koplampen dit zij goede adressen versturen en zijn netjes aan de prijs voor goed spul .

richten kost ook geld .

Bert

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.