licht vraagje

Forumindex Forums Modellen Astra licht vraagje

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    OpelJeff
    Deelnemer

Heey
      zins kort doet mijn dashboard verlichting ( in het kastje )
      en mijn kofferbak verlichting niet meer
      nou zijn de lampjes nog heel.
      zou dit een zkering kunnen zijn ?

groetjes

soepkiepe
      Deelnemer

zoiets ga je toch eerst zelf kijken neem ik aan?
        kunnen allebei zijn, als je allebei bekeken hebt, en het probleem is er dan nog, dan ff op het forum vragen :P

TWA
        Deelnemer

Japs zekering…ff je boekje raadplegen welke zekering (je deksel van je zekeringenkastje geeft KL15 aan, maar dat zijn meerdere zekeringen opties. Je kan daar wel tussen kijken of je een kapotte zekering ziet).

OpelJeff
          Deelnemer

@soepkiepe wrote:

zoiets ga je toch eerst zelf kijken neem ik aan?
            kunnen allebei zijn, als je allebei bekeken hebt, en het probleem is er dan nog, dan ff op het forum vragen :P

Ik niet kloot niet graag aan me eigen auto laat het graag doen dus ken er ook niks van maar dit zou ik zelf wel willen proberen maar waar zit die zekering zit alles achter of zit er ook nog iets op een andere plek ?

You Tell me :afro

OpelJeff
            Deelnemer

@TWA wrote:

Japs zekering…ff je boekje raadplegen welke zekering (je deksel van je zekeringenkastje geeft KL15 aan, maar dat zijn meerdere zekeringen opties. Je kan daar wel tussen kijken of je een kapotte zekering ziet).

Heb helaas geen boekje :cry

astraTD

Links onder het dashboard.

OpelJeff
                Deelnemer

Sorry moest er misschien even bij vermelden dat het om een Astra H gtc gaat :hmmz :angel

astraTD

Hmm dan weet ik niet waar de zekerkast zit.

OpelJeff
                    Deelnemer

@astraTD wrote:

Hmm dan weet ik niet waar de zekerkast zit.

Toch bedankt voor je reactie :thumbup

Demon3
                      Deelnemer

Bij een astra H GTC zit de zekerkast onder de motorkap:

En bij sommige (ik denk de nieuwere) ook de kofferruimte, bij een twintop is dit aan de linker kant (weet het niet juist bij een gtc)

Maar je hebt wel het boekje nodig om te weten welke zekering voor wat is

Heb even snel de pagina’s van de zekeringen in mijn boekje ingescand:
                        http://dl.dropbox.com/u/32916002/Auto%20zekering/Auto%20zekering.zip

Ik heb wel een Astra Twintop, maar de boekjes zijn normaal voor alle Astra H hetzelfde

OpelJeff
                        Deelnemer

@Demon3 wrote:

Bij een astra H GTC zit de zekerkast onder de motorkap:

En bij sommige (ik denk de nieuwere) ook de kofferruimte, bij een twintop is dit aan de linker kant (weet het niet juist bij een gtc)

Maar je hebt wel het boekje nodig om te weten welke zekering voor wat is

Heb even snel de pagina’s van de zekeringen in mijn boekje ingescand:
                          http://dl.dropbox.com/u/32916002/Auto%20zekering/Auto%20zekering.zip

Ik heb wel een Astra Twintop, maar de boekjes zijn normaal voor alle Astra H hetzelfde

Kijk hier heb ik wat aan :D ik heb achter in ook een kastje maar voor in dus blijkbaar ook dat wist ik niet zal eens kijken van het weekend hopelijke laatje die bestandjes nog even staan

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.