Licht unit achter corsa b

Forumindex Forums Modellen Corsa Licht unit achter corsa b

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Thijs0255

Heb zojuist de kleur rood/smoke besteld (foto in eerdere post). 5 dagen levertijd.
      Voor de keuring juiste keus. Heb niet zo een zin in dat ik straks word aangehouden of problemen bij me keuring heb.
      Post wel een foto als ik ze daadwerkelijk heb gemonteerd.
      Ze kleuren wel het zelfde op als de zwarte heb ik me laten vertellen.

Dus als Nick-C20XE een gaatje heeft in zijn drukke dag dan ben ik heel benieuwt naar de foto’s ;)

Bedankt voor de info allemaal ;)

IceFreak

[rquote=1839656&tid=140173&author=Fearless]Ik heb ze ook, van iemand hier ooit eens overgenomen.

Merk weet ik zo niet, de ledjes gaan niet zomaar stuk. Ze doen het prima

[/rquote]

Ben je me zo snel vergeten? :P:jerry

Nick-C20XE

ben vanmiddag vrij om 12:10 dus moet wel lukken :P

Thijs0255

Dan ben ik heeeeel benieuwt;)

Nick-C20XE

Zo toch even tijd gehad om er wat fatsoenlijks van te maken, kwaliteit is niet het beste want het was donker en met mijn telefoon gemaakt, maar ik denk wel dat het een aardig idee geeft.

Thijs0255

Kijk hier heb ik wat aan! Top dankjewel.

Maar lijkt het zo of zit er tussen verlichting aan en remlichten niet zo gek veel verschil..?

Nick-C20XE

Nou er zit wel degelijk verschil in maar dat zie je niet zo goed in het donker met een camera van een telefoon :P
                  als je goed kijkt zie je bij de rechtse wel een klein verschil, zit bij normaal licht wat open plekjes en bij remlicht is hij helemaal rood.

Thijs0255

Oke. Nu weet ik teminste wat ik er van moet verwachten;)
                    Zal wel foto poste als ze erin zitten. Geen idee in welk tijds bestek want volgende week krijg ik te horen of ik moet geopereerd worden ja of nee dus kan wel even duren.

Iedergeval bedankt voor je fotos;)

Fearless
                    Deelnemer

[rquote=1841231&tid=140173&author=IceFreak][rquote=1839656&tid=140173&author=Fearless]Ik heb ze ook, van iemand hier ooit eens overgenomen.

Merk weet ik zo niet, de ledjes gaan niet zomaar stuk. Ze doen het prima

[/rquote]

Ben je me zo snel vergeten? :P:jerry[/rquote]

HAhaha…Ik heb ze van jou overgenomen ja…

Wist zo snel geen naam meer bij het plaatje :P

Fearless
                      Deelnemer

[rquote=1841794&tid=140173&author=Thijs0255]Kijk hier heb ik wat aan! Top dankjewel.

Maar lijkt het zo of zit er tussen verlichting aan en remlichten niet zo gek veel verschil..?[/rquote]

Bij de lichten branden er wat leds…bij remmen branden ze allemaal en is het een stuk feller.

Enkel de mistlamp vind ik maar een raar gebeure, zoveel feller is dat niet. Zit er aan te denken om ze met een gelijkrichter er tussen samen met het gewone licht aan te sluiten

Nick-C20XE

[rquote=1841803&tid=140173&author=Thijs0255]Oke. Nu weet ik teminste wat ik er van moet verwachten;)
                          Zal wel foto poste als ze erin zitten. Geen idee in welk tijds bestek want volgende week krijg ik te horen of ik moet geopereerd worden ja of nee dus kan wel even duren.

Iedergeval bedankt voor je fotos;)[/rquote]

Graag gedaan, succes met de operatie mocht het zo zijn !

[rquote=1841812&tid=140173&author=Fearless]
                          Bij de lichten branden er wat leds…bij remmen branden ze allemaal en is het een stuk feller.

Enkel de mistlamp vind ik maar een raar gebeure, zoveel feller is dat niet. Zit er aan te denken om ze met een gelijkrichter er tussen samen met het gewone licht aan te sluiten[/rquote]

Ik vind ze toch redelijk fel, nog nooit echt van een afstand gezien maar toch wel net zo fel of feller dan remlicht.

Mastah-GSi
                          Deelnemer

Ik heb ook de rode leds variant in mijn B zitten.
                            Verschil in de normale verlichting en remmend is erg duidelijk te zien.

Ik kan overigens bevestigen dat deze achterlicht units in zowel MET en ZONDER steekproef de APK prima doorkomen.
                            Afgelopen keer was de eerste APK controle zonder en de her controle met steekproef namelijk.

12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.