Licht blijft branden van c1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Licht blijft branden van c1

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    dappie
    Deelnemer

Heren, nu heb ik gisteren ff m’n licht schakelaar er uit gehad en het stekkertje los gemaakt,
      En daarna weer aan gesloten en de schakelaar weer terug geplaatst, (wat kan er verkeert gaan zou je zeggen) dus vanmorgen stap ik in en start de motor en ging het licht meteen aan
      :wtf wat is dit nou ? Nou ondekte ik dat je de licht knop ook in kan drukken net als je kachel knop, kan ik dit nu weer terug zetten of heb ik m’n lichtknop gemold ?

Vr,gr, jac.

jraaf
      Deelnemer

Nee, ik denk niet dat je ‘m stuk hebt gemaakt.
        Denk dat je ‘m niet goed losgehaald hebt of terug gezet hebt.

Om de schakel unit er uit te halen dien je ‘m in te drukken en ik dacht naar rechts te draaien. Zo komt ie los.
        Om ‘m terug te zetten moet je die actie in omgekeerde volgorde doen.

Nu zit ie waarschijnlijk nog niet goed of je moet ‘m er op een andere manier uitgehaald hebben wat niet de juiste manier zou zijn en dan misschien toch iets verdraaid :hmmz

Groet jraaf

dappie
        Deelnemer

Ik zal strak nog eens een blik werpen om te zie hoe dit nou werkt.

Vr,gr, jac.

dappie
          Deelnemer

Pppfffff, hij doet het weer, en ja het is: in drukken en om draaien en naar je toe trekken, maar ondanks dat hij op z’n plek zat zat er toch iets niet goed, ik heb hem er weer ff uit gehaald en weer
            Terug geplaatst en voila, het licht getest en alles is weer bij het oude, bedankt jraaf :thumb :D

Vr,gr, jac.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.