Licht aan, verlichting boordcomputer uit. Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Licht aan, verlichting boordcomputer uit. Astra G

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259838
    mark@astra
      Lid sinds:
      1 May 2013

      Hallo allemaal ik zit denk ik met een nogal specifiek probleem, want ik krijg geen mensen gevonden met het zelfde probleem als mij. Mocht er toch een topic zijn waar ik over heen gekeken heb stuur me dan alsjeblieft door.

      Even over de auto ik rijd een astra coupe 2003 en sinds gister is er een probleem met mijn verlichting. Als ik mijn verlichting aanzet valt mij boordcomputer uit en alle verlichting achter mijn tellers enzo. Zodra ik mijn lampen dan weer uitzet werkt alles weer gewoon. Het probleem wisselt ook een beetje af. Soms valt de boordcomputer helemaal uit en ooit word het licht alleen minder fel zodat het slecht leesbaar wordt. als iemand van jullie weet waar mijn auto last van heeft zou ik het graag van jullie horen als jullie een oplossing weten hoor ik dat nog liever.

      Nog even als toevoeging : mijn auto heeft achteraf ingebouwde xenon verlichting ik weet niet of dat er mee te maken heeft?

      Groetjes Mark Meeuws

      #18165725
      ricksmits
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 June 2013

        ik zou deze eens even loshalen en kijken, als het xenon een kortsluiting maakt of uberveel vermogen vraagt kan het wel problemen geven idd

        #18165726
        Mr.F
          Lid sinds:
          3 November 2008

          Niet toevallig aan het schakekaartje vd dashboard verlichting gedraaid?

          #18165727
          mark@astra
            Lid sinds:
            1 May 2013

            het loshalen gewoon de stekker van de lamp even lostrekken en trg doen ?

            en schakelaar van het dashboard wist ik niet dat die er zat zal ik morgen eens na kijken.

            Bedank voor de tips

            #18165728
            Mr.F
              Lid sinds:
              3 November 2008

              Zit naast je hoogteverstelling

              #18165729
              Andre_Ede
                Lid sinds:
                16 June 2006

                Lijkt mij ook het draai wieltje is zo’n geval is vorige week geloof ik ook al voorbij gekomen.

                #18165730
                TWA
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  17 June 2010

                  Draaiwieltje…gegarandeerd. Als je normaal je licht aan doet, dimt oa de MID of andere klok versie. Wieltje draaien and your good :thumb

                  Greetz Emiel

                  #18165731
                  HarrieAstra
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    20 October 2012

                    + 1. Hier heb ik mezelf ook al een keer mee gefopt. Gelukkig kwam ik er vrijwel direct achter.

                    #18165732
                    Opeltje17
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      18 January 2012

                      Erg herkenbaar idd heb het zelf ook al een aantal keer gehad.

                      #18165733
                      mark@astra
                        Lid sinds:
                        1 May 2013

                        Jullie hebben gelijk mannen erg bedankt dat scroll wieltje was me nog nooit opgevallen maar ik draaide hem weer open en problemen waren opgelost.
                        Moet ik dit topic nu sluiten of weg gooien ofzo ?

                        Groetjes Mark

                        #18165734
                        Opeltje17
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          18 January 2012

                          Nee hoor is goed zo, misschien hebben andere leden er nog wat aan als ze zoiets zoeken.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.