lexmaul?? weet iemand hier meer over?

Forumindex Forums Modellen Astra lexmaul?? weet iemand hier meer over?

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    slvstrGsi

heb een gsi astra f 2.0 8v

wil een lexmaul inlaat er op,

moet ik dan de injectoren aanpassen of veranderen?

wat kost zown ding ongeveer?
      zie wel wat prijzen @ marktplaats e.d maar wil graag van iemamd hier wat info :$

en chiptunning.. zag een chip €50 zelf er op zetten is ddat wat??

graag als iemamd wt meer weet :) zou dfijn zijn

grt syl
      (foto’s : FB sylvester van zanten )

kaneelschep
      Deelnemer

De lexmaul inlaat kan er zo op.
        dingen zijn nog steeds nie goedkoop voor die paar pks.. maar ja.. elk paard is wat waard ;)
        Als je op marktplaats al prijzen hebt gezien dan weet je wat ze kosten.
        meestal rond de 250.
        Of je koopt deze voor weinig en verkoopt de rest door :)

slvstrGsi

@kaneelschep wrote:

De lexmaul inlaat kan er zo op.
          dingen zijn nog steeds nie goedkoop voor die paar pks.. maar ja.. elk paard is wat waard ;)
          Als je op marktplaats al prijzen hebt gezien dan weet je wat ze kosten.
          meestal rond de 250.
          Of je koopt deze voor weinig en verkoopt de rest door :)

thnx ja dat heb ik al gezien @ marktpaats, maar zag een advertentie met aangepast brandstofinjectoren,, vandaar mijn vraag :p maar Thnx! :thumb

HOT ROD
          Deelnemer

Vergeet die chip, is waarschijnlijk gewoon rommel (waarschijnlijk een mapping die niet voor jou blok is geschreven). Op een atmosferische motor is de winst sowieso uiterst gering en op een turbo motor levensgevaarlijk (voor je motor leven i.i.g.). Als je echt wilt laten chippen, zoek dan eerst een fatsoenlijke bedrijf dat eerst een testrun maakt van je huidige vermogen, dan je chip verandert, specifiek voor jou motor en dan weer een run maakt om te laten zien waar er precies wat aan vermogen bij is gekomen. Of waar je wat kwijt bent en eventueel hoeveel benzine dat hij meer/minder gebruikt.
            Vraag wel eerst ff de prijs van dit alles, dan ben je denk ik al genezen.

Het mooiste zou zijn dat je ergens een mooi C20XE blokje kunt vinden, daar heeft Lexmaul ook een mooi inlaatspruitstukje voor (van die rechte pijpen, strak naar achteren, een verzamel buis achterlangs en links het gasklephuis. Veel meer koppel dan voorheen en een super sound!!

robert_corsa

lexmaul is wel leuk op een c20ne.
              persoonlijk vind ik het geluid icm een spageti en groep a veel mooier dan een xe
              al is een xe echt een bom, en dat heb je minder met een ne, al trekt de ne veel beter in lage toeren, hoef je met een xe niet te doen

HOT ROD
              Deelnemer

@robert_corsa wrote:

al trekt de ne veel beter in lage toeren, hoef je met een xe niet te doen

Een XE met Lexmaul inlaat trekt ook heel goed vanaf lage toeren, ik heb er zelf jaren mee gereden, niet te vergelijken met een NE.

robert_corsa

ohja, dat zou kunnen:)

zelf mee gereden met een calibra met een c20ne, lexmaul erop etc. en een kadett e gsi 16v. de xe vind ik echt super snel, gaat echt heel lekker.
                  vind de ne persoonlijk leuker geluid hebben, maar dat de xe sneller is is wel heel zeker ja

slvstrGsi

xe rijdt zeker fijner! maar vind er maar 1 in goeie conditie, heb nu een ne van een oude man gekocht, ben 2de eigenaar met een km stand van 103000 maar het word tog een projectje,, lexmaul e.d :) alles er nog leuke adviesjes zijn :p DANKU voor de veedback :) gr syl

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.