Levering weer uitgesteld

Forumindex Forums Modellen Grandland X Levering weer uitgesteld

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Heptalogos
    Deelnemer

Mijn Grandland X hybride zou aanvankelijk in de week van 30-6-20 worden geleverd door Broekhuis Zwolle.

Toen ik na die week (!) zelf contact opnam, kreeg ik mondeling een nieuwe datum van 10-8-20. Uiteraard kon ik opnieuw zelf contact opnemen, na 10-8, om te horen dat ze het ditmaal helemaal niet meer weten. Ik heb nu niet eens een nieuwe datum gekregen. Op mijn vraag (per e-mail) hoe dat kan, terwijl we juist dichter bij levering zitten en daar dus een beter idee van moeten hebben, heb ik simpelweg geen antwoord gekregen.

Ik heb het idee dat ik aan het lijntje wordt gehouden en dat de eerstgenoemde datum sowieso niet klopte, maar is gebruikt om mij de auto te verkopen.

Inmiddels heb ik wel een myOpel-account ontvangen en kan ik daarop het chassisnummer zien. Echter zie ik in de app verder helemaal geen informatie over verwachte levering. Op dit forum schrijven anderen over ‘eventcode’ en ‘estimatedDeliveryDatetime’ en dergelijke, maar dat zie ik allemaal niet. Hebben jullie enig idee hoe ik achter de levertijd kan komen? Misschien via het voertuignummer? (Laatste 6 cijfers volgnummer van modeljaar 2020 gemaakt in Eisenach.)

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.