Forumindex › Forums › Modellen › Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) › levering periode vivaro
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 september 2015 om 12:31 #18284519
Hi!
Ik heb mijn nieuwe Opel Vivaro besteld op 29/08/2015 met volgende config.
Vivaro Sportive Dubbele Cabine
L2H1
120pk Start/StopOpties
Jasper brown
Connect Black interieur.
Donker getinte ramen (zijruiten en achterruiten)
Selectieve centrale deurvergendeling met afstandsbediening AUX (sleutel met 3 bedieningsknoppen)
Houten vloer met kunststof toplaag in laadruimte
Achterklep met ruit
Pack Executive 2
Dubbel cabine cosmo
Navigatie Pack
Stalen reservewiel 16″ T5ZLevering op bon: 29/02/2016!! Nog een tijdje wachtten dus :-/, maar alvast ingecheckt op dit forum
Hopende op een snellere levering..Groeten!
14 september 2015 om 15:42 #18284520Mijn oude staat op: https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/677524.html” onclick=”window.open(this.href);return false; (stilgelegd in het Duits) met eindresultaat 6,58 liter per 100 km = 1 op 15,20
Mijn nieuwe kun je vanaf nu volgen op: https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/715050.html” onclick=”window.open(this.href);return false; maar bevat nog maar één rekenbare tankbeurt (boordcomputer sprong net op 5,3 l/100 km = 1 op 18,86 maar ik denk dat de nieuwe boordcomputer niet zo precies is als degene hierboven en ik dus iets hoger zal uitkomen).Akkoord voor nieuw topic. Misschien iemand die minder blabla verkoopt dan ik, deze keer? Mea minima culpa. +je
14 september 2015 om 17:53 #18284521Zou geen cosmo uitvoering meer nemen, zou gaan voor een elegance, dan heb je nog steeds de opbergruimtes onder de zetel. Nu is het nihil…moet zelfs soms zoeken waar ik iets kan wegleggen. En voor de led lichtjes achteraan moet je het niet doen, want vooraan blijft het een gewoon lampje. Soms kleine puntjes maar het rijcomfort maakt veel goed!
14 september 2015 om 19:35 #18284522Ik moet zeggen dat ik dacht over de extra ruimte onder de zetels te beschikken, maar dankzij uw comment toch even opgezocht en juist… Geen extra opbergruimte. Jammer, maar ik vond vooral het extra comfort voor de passagiers belangrijk alsook de luidsprekers.. dus erg tevreden over het extra comfort dat dit pakket met zich meebrengt?
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
15 september 2015 om 18:31 #18284523Heb je toevallig ook de beide schuifdeuren genomen? Want dan is alle opbergruimte weg achteraan….Bij 1 schuifdeur en 1 vast gedeelte zitten er in het vast gedeelte nog een grote flessen/bekerhouder en een opbergvakje.
Wij hebben 3 kids en dan is het echt zoeken om iets weg te stoppen. Ben aan het zien voor een extra opbergruimte tussen beide voorzetels, desnoods zelf maken.29 september 2015 om 09:54 #18284524Ja, ik heb uiteindelijk beide schuifdeuren genomen omdat ik verwacht binnen drie jaar te helpen met een huis te bouwen in Engeland voor mijn zoon. Ik had me iets misrekend met mijn zwaar ladenkoffersysteem van Abeco, maar dat hebben ze dan ietsje van de muur af gemonteerd. Ik was mij toen meteen bewust van het plaatsverlies omdat ik daartegen ook van alles zette, maar nu valt het toch positiever uit dan verwacht: Nu gaat een fiets gemakkelijk opzij langs de schuifdeuren erin en eruit, en plaatste ik ook een A4 ladenhouder die ik gemakkelijk nu van mijn zijkant kan openen.
Jij zit wellicht met een dubbele bank echter achteraan, maar met enkele zetels vooraan zodat je kunt rondlopen? Ik zit met de volledige L2 bestelwagen (ik koos L2 lengte net in combinatie met de twee schuifdeuren) en heb vooraan dus de schitterende passagiersbank al was het best wennen dat je nu één rechter ‘zetelzitvlak’ omhoog moet klappen om er flessen of ander materiaal in weg te bergen op de ruimte en opzij onder mijn kantoorbank die nu continu open blijft liggen en verdomd handig is maar nu kan er dus maar één passagier meer zitten.
Wacht, ik ga het even filmen, zodat je de nieuwe ‘rommel’ ziet in een van de drukste periodes die we hebben: morgen om 23h59 moeten alle elektronische vennootschapsaangiften geüpload zijn… +je
29 september 2015 om 10:38 #18284525Belofte maakt schuld (daarom maak ik zo weinig beloftes): https://www.youtube.com/watch?v=byPDinj3zuM” onclick=”window.open(this.href);return false; omtrent de twee deuren versus laadruimte. Moderator, dit mag eventueel in een ander topic, of ik maak daarvoor meteen een aan voor nieuwe bezoekers (de vraag stellen is ze oplossen?) +je
29 september 2015 om 17:50 #18284526Inderdaad, dubbele cabine, zetelbank achteraan, en 2 gewone zetels vooraan. Onder de passagierszetel geen opbergvak of dergelijke, nochtans wel veel plaats voor. Ik ga zelf een soort opbergbox maken om tussen beide zetels te plaatsen, afgewerkt met hopelijk dezelfde stof als de zetels. Zal dienen om handtas van de vrouw en dergelijke in op te bergen. Ben schrijnwerker dus dat moet wel lukken…
16 november 2015 om 19:47 #18284527Goedenavond!
Even een update waar dit forum topic werkelijk over gaat…
Vandaag nieuws gehad ivm de levering van mijn Vivaro.
Besteld eind augustus en levering zou voor einde februari zijn, waar ik ondertussen vrede mee had genomen.Echter vandaag telefoon gehad van mijne verkoper welke wat positief nieuws wou brengen in deze zware dagen.. (Parijs)
De levering is voorzien voor eind deze maand (november!)Groeten!
17 november 2015 om 08:59 #18284528Wow, leuk, Tiko85: levering zoveel vroeger en het is wat aanpassen in het nieuwe model, maar een keer je de nieuwe mogelijkheden ziet, wordt de wagen nog des te persoonlijker en gebruikszinvoller!
Intussen, na een prachtprestatie van mijn Opel garage te Kortrijk totaal zorgeloos naar Bulgarije heen en weer geweest. Dit is een droom van een camionette, zelfs de 400 Watt infraroodverwarming die ik geplaatst had op de extra batterij en PTO werkte perfect voor mijn superhond in de laadruimte. +je
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.