Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Leuke winter bak
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 september 2010 om 20:27 #17725303
ja maar een taxatie kost 70,00 a 100,00. en het zal je maar net gebeuren dat ie wel total-los word verklaart bij eventuele schade.
vandaag ook weer een geval gehoord. een diplomat B in topstaat die 1 meter kleiner is geworden:cry
8 september 2010 om 22:03 #17725304origineel gepost door MonzaRon
origineel gepost door champo
Ik was gewoon door gereden met de Monza die ik nu heb.dan zou ik geen geld uitgeven voor een ‘winter bak’ ;)
zolang je brommer jou nog kan brengen waar je wezen moet, blijf je toch heerlijk brommeren :Dwant hoe dan ook, een andere wagen erbij gaat je geld kosten.
beter iets meer voor een plaatwerker, en dat het eerder klaar is :thumbupsucces met jou keuze :wors
Ik ga echt niet met die schijt kou, wind en regen op de brommer verkleumen om een auto goed te houden….
Of bedoelde je dat niet?Die groene Monza is vandaag verkocht:swear:swear:swear:swear:cry
9 september 2010 om 06:11 #17725305Jammer, ben je net iets te laat.:(
9 september 2010 om 06:45 #17725306AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door champo
origineel gepost door MonzaRon
origineel gepost door champo
Ik was gewoon door gereden met de Monza die ik nu heb.dan zou ik geen geld uitgeven voor een ‘winter bak’ ;)
zolang je brommer jou nog kan brengen waar je wezen moet, blijf je toch heerlijk brommeren :Dwant hoe dan ook, een andere wagen erbij gaat je geld kosten.
beter iets meer voor een plaatwerker, en dat het eerder klaar is :thumbupsucces met jou keuze :wors
Ik ga echt niet met die schijt kou, wind en regen op de brommer verkleumen om een auto goed te houden….
Of bedoelde je dat niet?Als je het nogmaals leest begrijp je het miss beter :thumbup ;)
Nogmaals, als je nu iets meer uitgeeft aan een plaatwerker,
dan is je eigen Monza sneller klaar, en dan heb je geen ‘winter bak’ nodig. :angel9 september 2010 om 07:29 #17725307Voor het geld van de winter bak, kun je je eigen Monza helemaal voor laten herverbouwen (bij wijze van spreken dan) :D:D:D
9 september 2010 om 07:39 #17725308origineel gepost door bettus accu
ja maar een taxatie kost 70,00 a 100,00. en het zal je maar net gebeuren dat ie wel total-los word verklaart bij eventuele schade.vandaag ook weer een geval gehoord. een diplomat B in topstaat die 1 meter kleiner is geworden:cry
zijn er niet genoeg hier nog een paar
:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry
9 september 2010 om 07:40 #17725309Moet zeggen dat ik het met Rinus en Ron eens ben…..voor 2000 euro is jou Monza weer in sublieme staat!!:thumbup:wors
9 september 2010 om 07:47 #17725310AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Uniek
origineel gepost door bettus accu
ja maar een taxatie kost 70,00 a 100,00. en het zal je maar net gebeuren dat ie wel total-los word verklaart bij eventuele schade.vandaag ook weer een geval gehoord. een diplomat B in topstaat die 1 meter kleiner is geworden:cry
zijn er niet genoeg hier nog een paar
:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry
:wtf
9 september 2010 om 07:52 #17725311AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door charlois187
Moet zeggen dat ik het met Rinus en Ron eens ben…..voor 2000 euro is jou Monza weer in sublieme staat!!:thumbup:worsvoor veel minder is ie ook wel klaar bij de plaatwerker,
de wagen verkeert verder in een goede staat ;)9 september 2010 om 08:02 #17725312Is Eric nog (veel) goedkoper uit dan. :D:D:D Kan hij er voor het resterende geld, eventueel, nog een goede roestpreventie tegen aan gooien. Houdt tie nog over….
9 september 2010 om 08:04 #17725313AnoniemLid sinds:
1 January 1970en dan kan de brommer op winterstalling :D
9 september 2010 om 08:08 #17725314origineel gepost door MonzaRon
en dan kan de brommer op winterstalling :D:D
9 september 2010 om 08:10 #17725315origineel gepost door rinus de boer
Is Eric nog (veel) goedkoper uit dan. :D:D:D Kan hij er voor het resterende geld, eventueel, nog een goede roestpreventie tegen aan gooien. Houdt tie nog over….Wat kost zo’n roestpreventie eigenlijk?
En met welk spul is het beste om de wagen mee te behandelen?9 september 2010 om 08:12 #17725316origineel gepost door MonzaRon
origineel gepost door Uniek
origineel gepost door bettus accu
ja maar een taxatie kost 70,00 a 100,00. en het zal je maar net gebeuren dat ie wel total-los word verklaart bij eventuele schade.vandaag ook weer een geval gehoord. een diplomat B in topstaat die 1 meter kleiner is geworden:cry
zijn er niet genoeg hier nog een paar
:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry
:wtf
is toch zonde om zo’n auto te verliezen:cry
9 september 2010 om 08:19 #17725317AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door charlois187
origineel gepost door rinus de boer
Is Eric nog (veel) goedkoper uit dan. :D:D:D Kan hij er voor het resterende geld, eventueel, nog een goede roestpreventie tegen aan gooien. Houdt tie nog over….Wat kost zo’n roestpreventie eigenlijk?
En met welk spul is het beste om de wagen mee te behandelen?ze zeggen dat Mike Sanders Vet de best is, tis nie echt makkelijk om het zelf te doen.
kheb zelf gekozen voor fluid film in de holle ruimtes,
staat met Mike sanders in de top5, tis een wax, dus mn gevoel is er goed bij :thumbup9 september 2010 om 08:30 #17725318AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Uniek
is toch zonde om zo’n auto te verliezen:crybij een grote schade helpt een tax de auto ook niet meer,
zie die tax maar als een financiele dekking ;)ligt ook aan de taxwaarde, issie onder de 5000,
dan kan je die wagen nog wel eens snel gaan verliezen bij bijv. een kop of munt euh….kont schade.:D9 september 2010 om 08:40 #17725319origineel gepost door charlois187
origineel gepost door rinus de boer
Is Eric nog (veel) goedkoper uit dan. :D:D:D Kan hij er voor het resterende geld, eventueel, nog een goede roestpreventie tegen aan gooien. Houdt tie nog over….Wat kost zo’n roestpreventie eigenlijk?
En met welk spul is het beste om de wagen mee te behandelen?Er zijn verschillende soorten behandelingen.
Holle delen worden meestal gedaan met (transperante) wax, dat blijft enigszins vloeibaar en daardoor dus flexibel. De mijne staat helemaal in dat goedje.
Voor de buitenkant (bodem, binnenschermen, enz.) zijn er ook weer verschillende oplossingen. De mijne staat in de Dinitrol.
Prijzen varieren, want hoe groter de auto, des te duurder de behandeling. Reken maar op 800 Euries om te beginnen.
Hier een interessant artikel, is wat ouder, maar nog steeds heel informatief. het bedrijf bestaat ook nog steeds.
[url=http://www.autozine.nl/text/224.html[/url]
9 september 2010 om 08:53 #17725320origineel gepost door rinus de boer
origineel gepost door charlois187
origineel gepost door rinus de boer
Is Eric nog (veel) goedkoper uit dan. :D:D:D Kan hij er voor het resterende geld, eventueel, nog een goede roestpreventie tegen aan gooien. Houdt tie nog over….Wat kost zo’n roestpreventie eigenlijk?
En met welk spul is het beste om de wagen mee te behandelen?Er zijn verschillende soorten behandelingen.
Holle delen worden meestal gedaan met (transperante) wax, dat blijft enigszins vloeibaar en daardoor dus flexibel. De mijne staat helemaal in dat goedje.
Voor de buitenkant (bodem, binnenschermen, enz.) zijn er ook weer verschillende oplossingen. De mijne staat in de Dinitrol.
Prijzen varieren, want hoe groter de auto, des te duurder de behandeling. Reken maar op 800 Euries om te beginnen.
Hier een interessant artikel, is wat ouder, maar nog steeds heel informatief. het bedrijf bestaat ook nog steeds.
[url=http://www.autozine.nl/text/224.html[/url]
Die holle delen zijn bij mij ook behandeld is inderdaad een soort transparate wax welke plakkerig is….dit zat toen bij de prijs inbegrepen toen de roest werd verwijderd.
Die Dinitrol is dat dat zwarte goedje wat bij jou aan je dorpels en veerbollen zit? (Lijkt op Tectyl)
Ik wil met de tijd mijn bodem opnieuw laten tectyleren…is alweer iets meer dan 2 jaar geleden dat dat gedaan is namelijk.
9 september 2010 om 08:59 #17725321Yep, bodem en de rest onderkant staat daar ook mee in.
9 september 2010 om 09:43 #17725322Die winter bak was wel handig geweest en die kan ik ook overal neer zetten. Laatst kwam ik terug van wandelen in het bos en zat er een vlek van een andere deur in mijn deur(zat toch ruimte zat tussen beide auto’s toen ik parkeerde). Dat was niet zo goed voor mijn humeur en heb de schuldige die helaas niet aanwezig was uitgemaakt voor achterlijk stuk inteelt. Ik snap niet dat mensen hun portier gewoon tegen die van een ander duwen. Als ik de deur open doe, hou ik altijd mijn vinger tussen mijn portier en de auto naast me.. Maakt niet uit wat voor auto het is.
De winterbak kan je ook weer verkopen of onderdelen. Dus echt weg is het geld niet. Maar goed, ik wacht nog even geduldig op mijn plaatwerker…9 september 2010 om 13:36 #17725323Is deze wat? Lijkt me een vrij strakke bak…
http://link.marktplaats.nl/365388459
Misschien kun je nog wat de prijs afkrijgen.
9 september 2010 om 18:35 #17725324Kijk toch op ebay de scoor je wat leuks in de vorm van Sennie A-Monza en bak de nummers om..
Teminste zo iets zo ik doen…In NL zijn de Monza,in de lagere prijs klasse toch vaak rot.
9 september 2010 om 21:32 #17725325AnoniemLid sinds:
1 January 1970of je haalt bijv voor de winter een altootje, zoals aangegeven door andere users:thumbup
vandaar ook mijn eerdere reactie om iets meer te betalen voor een plaatwerker,
opdat je eigen Monza eerder klaar voor gebruik is ;)want haal je een goedkope monza uit nederland,
moet je niet raar opkijken dat er werk op je af, let op, kan komen.
Of je dan nog, na je eerste ‘ natte ervaring’, een Monza fan blijft, valt dan te betwijfelen :D9 september 2010 om 22:37 #17725326origineel gepost door rinus de boer
Is deze wat? Lijkt me een vrij strakke bak…http://link.marktplaats.nl/365388459
Misschien kun je nog wat de prijs afkrijgen.
Die ad had ik ook al bekeken en die ziet er wel goed uit!! Vraag me alleen af hoe hard die slubberatuers de tank leeg trekken.. Niet dat de injecties van toen echt goed waren, maar toch.
10 september 2010 om 06:25 #17725327origineel gepost door champo
origineel gepost door rinus de boer
Is deze wat? Lijkt me een vrij strakke bak…http://link.marktplaats.nl/365388459
Misschien kun je nog wat de prijs afkrijgen.
Die ad had ik ook al bekeken en die ziet er wel goed uit!! Vraag me alleen af hoe hard die slubberatuers de tank leeg trekken.. Niet dat de injecties van toen echt goed waren, maar toch.
Gewoon gebruik? 1 op 7 moeten ze wel kunnen halen, denk ik. Geen ervaring met 6 pitter met carb. Ik zou het Andre eens moeten vragen, die heeft een 2.8 met carb in z’n Monza ligen.
4 pitters met carb heb ik wel ervaring mee. De Rekord doet 1 op 11/12 ongeveer, de Kadett 1 op 13/14. Carb is ook iets meer onderhoud (punten, rotor, condensator, afstellingen carb, eventueel schoonmaken, enz). Injectie heb je (meestal) geen omkijken naar.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.