leren stuur vectra c 2006

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum leren stuur vectra c 2006

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    edje73

hoi

Ik wil graag een leren stuur in mijn vectra c 2006,nu kan ik er eentje kopen die er hetzelfde uitziet maar moet ik nog ergens anders opletten en kan ik de airbag er zo uit halen?

gr edje

RISL
      Moderator

Voor de airbag: eerst je accu loskoppelen, dan een halfuurtje wachten en dan kun je de airbag eruit halen.
        Vergeet niet dat dit een explosief is en dat je er dus voorzichtig mee moet zijn. Je zou niet de eerste zijn waarbij die afgaat tijdens (de)montage.

jraaf
        Deelnemer

Let er op uit welk bouwjaar het lederen stuur komt. Er is een overgangserie in 2005 geweest welke een andere stuurwielbediening heeft dan de >2006 serie. Je zou de kans kunnen lopen dat je stuurwielbediening dan niet meer werkt.

Safe driving Jurgen

edje73

hoi

alvast bedankt voorde tips.
            Zo op het eerste oog lijkt de bediening het zelfde.

gr edje

st182

als het stuur hetzelfde is past het gewoon batterij afkoppelen op contact zetten paar minuten wachten en beginnen en als je de stekkers lostrekt even je kont dichtknijpen is gewoon een psychologische drempel waar je over moet spreek uit ervaring eerste keer ist spannend maar dit wend wel .

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.