Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Lens lampen vectra B2 fitting?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 februari 2016 om 17:31 #17275364
Hallo opel vrienden,
In loop nog steeds met de gedachten om xenon in mn vectra b2 v6 van 2000 te bouwen. Echter vind ik de grote verbouwing om OEM xenon in te bouwen erg veel werk, en een tikje risicovol voor iemand die geen monteur van beroep is. Nu zag ik laatst in de automaterialen zaak een achteraf inbouwsetje liggen. Omdat ik toch ook wel de mooie lens look koplampen wil hebben, had ik het idee om een set koplampen te kopen en daar zo’n setje in te bouwen. Maar nu weet ik niet of die lens lampen bijvoorbeeld H4 of H7 hebben. en of mijn plan überhaupt zou kunnen. weet iemand dat hier?
Groeten Ruben
9 februari 2016 om 17:38 #18310425De lens lampen hebben veelal H1 H7 of D2S lampen erin
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
9 februari 2016 om 17:39 #18310426dus in theorie zou hetgeen ik wil dus kunnen?
9 februari 2016 om 18:01 #18310427Kan altijd. Let wel op dat je lampen niet te diep steken in de unit, dus probeer dat eerst uit voordat je kabels gaat aansluiten :thumb
Greetz Emiel
9 februari 2016 om 18:32 #18310428Gaat zeker kunnen.
Mijn tip, koop er 1 op de sloop voor 2 tientjes en bekijk je mogelijkheden.Vette kans dat er zo een H4 of H7 xenon pit in past zonder verdere aanpassingen.
Ultiem zou je ook de koplamp kunnen openen om te kijken of er bi-xenon lenzen in passen welke je met een aftermarket set aanstuurt.Groet jraaf
10 februari 2016 om 18:14 #18310429Wil je het heel goed doen? xenonkit ;)
11 februari 2016 om 13:36 #18310430Kwestie van zo’n setje lens lampen kopen en als je ze binnen hebt kijken welke lampen erin moeten.
Dan een setje passend xenon kopen.11 februari 2016 om 15:02 #18310431@jraaf wrote:
Ultiem zou je ook de koplamp kunnen openen om te kijken of er bi-xenon lenzen in passen welke je met een aftermarket set aanstuurt.
Groet jraaf
Op welke manier kun je de koplamp openen? Zit dat niet gelijmd?Want dan zou je de inlay ook nog zwart kunnen spuiten.
11 februari 2016 om 16:08 #18310432@saluma wrote:
@jraaf wrote:
Ultiem zou je ook de koplamp kunnen openen om te kijken of er bi-xenon lenzen in passen welke je met een aftermarket set aanstuurt.
Groet jraaf
Op welke manier kun je de koplamp openen? Zit dat niet gelijmd?Want dan zou je de inlay ook nog zwart kunnen spuiten.
Bij de vectra B weet ik het niet. Ik heb een C. Maar het is of KIT (butyleen?) of permaseal achtig. De eerste krijg je gemakkelijk open door je koplampen in de oven op te warmen de laatste kost veel tijd met wat zelfgemaakt gereedschap.
Er staan heel veel filmpjes op youtube hoe je het kan doen. In Nederland zit een leverancier die de spullen levert. retrofitlab. Daar heb ik aardig wat spullen van over genomen. Is een prima internet shop. Je kunt ook in Amerika via de shop van theretrofitsource spullen kopen.
Ik ben der zelf dus al een tijdje mee bezig. zie mijn topic :angel
Groet jraaf
11 februari 2016 om 17:48 #18310433Heb zelf Angle Eyes koplampen met xenon lenzen ingebouwd in mijn Vectra B! met een setje aftermarket xenon lampen. Prima lichtbeeld, veel meer licht en het ziet er prachtig uit. Lampen wel goed af (laten) stellen. Set koplamp units en xenon aftermarket lampen kostten me totaal 225 euro.
11 februari 2016 om 19:24 #18310434@jraaf wrote:
Bij de vectra B weet ik het niet. Ik heb een C. Maar het is of KIT (butyleen?) of permaseal achtig. De eerste krijg je gemakkelijk open door je koplampen in de oven op te warmen de laatste kost veel tijd met wat zelfgemaakt gereedschap.
Er staan heel veel filmpjes op youtube hoe je het kan doen. In Nederland zit een leverancier die de spullen levert. retrofitlab. Daar heb ik aardig wat spullen van over genomen. Is een prima internet shop. Je kunt ook in Amerika via de shop van theretrofitsource spullen kopen.
Ik ben der zelf dus al een tijdje mee bezig. zie mijn topic :angel
Groet jraaf
Ook de B is gekit, ff met de haarföhn / verfbrander of kort in de oven op max 50 graden en je haalt ze zo los.
Greetz Emiel
2 maart 2016 om 21:54 #18310435Ik ga even asociaal dit topic gebruiken.
Ik heb een set angel eyes gekocht, voor me stadslicht xenon 10k verlichting om erin te zetten, en groot licht namaak xenon.
Helaas heb ik voor me groot licht H1 bestelt ipv H7.Is er toch nog een manier om dit passend te maken?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.