Lens lampen vectra B2 fitting?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Lens lampen vectra B2 fitting?

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    AsconaSR

Hallo opel vrienden,

In loop nog steeds met de gedachten om xenon in mn vectra b2 v6 van 2000 te bouwen. Echter vind ik de grote verbouwing om OEM xenon in te bouwen erg veel werk, en een tikje risicovol voor iemand die geen monteur van beroep is. Nu zag ik laatst in de automaterialen zaak een achteraf inbouwsetje liggen. Omdat ik toch ook wel de mooie lens look koplampen wil hebben, had ik het idee om een set koplampen te kopen en daar zo’n setje in te bouwen. Maar nu weet ik niet of die lens lampen bijvoorbeeld H4 of H7 hebben. en of mijn plan überhaupt zou kunnen. weet iemand dat hier?

Groeten Ruben

wim-v6
      Deelnemer

De lens lampen hebben veelal H1 H7 of D2S lampen erin

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

AsconaSR

dus in theorie zou hetgeen ik wil dus kunnen?

TWA
          Deelnemer

Kan altijd. Let wel op dat je lampen niet te diep steken in de unit, dus probeer dat eerst uit voordat je kabels gaat aansluiten :thumb

Greetz Emiel

jraaf
            Deelnemer

Gaat zeker kunnen.
              Mijn tip, koop er 1 op de sloop voor 2 tientjes en bekijk je mogelijkheden.

Vette kans dat er zo een H4 of H7 xenon pit in past zonder verdere aanpassingen.
              Ultiem zou je ook de koplamp kunnen openen om te kijken of er bi-xenon lenzen in passen welke je met een aftermarket set aanstuurt.

Groet jraaf

Pitbullpietje
              Deelnemer

Wil je het heel goed doen? xenonkit ;)

Corsa_GSi
                Deelnemer

Kwestie van zo’n setje lens lampen kopen en als je ze binnen hebt kijken welke lampen erin moeten.
                  Dan een setje passend xenon kopen.

saluma
                  Deelnemer

@jraaf wrote:

Ultiem zou je ook de koplamp kunnen openen om te kijken of er bi-xenon lenzen in passen welke je met een aftermarket set aanstuurt.

Groet jraaf

Op welke manier kun je de koplamp openen? Zit dat niet gelijmd?Want dan zou je de inlay ook nog zwart kunnen spuiten.

jraaf
                    Deelnemer

@saluma wrote:

@jraaf wrote:

Groet jraaf

Op welke manier kun je de koplamp openen? Zit dat niet gelijmd?Want dan zou je de inlay ook nog zwart kunnen spuiten.

Bij de vectra B weet ik het niet. Ik heb een C. Maar het is of KIT (butyleen?) of permaseal achtig. De eerste krijg je gemakkelijk open door je koplampen in de oven op te warmen de laatste kost veel tijd met wat zelfgemaakt gereedschap.

Er staan heel veel filmpjes op youtube hoe je het kan doen. In Nederland zit een leverancier die de spullen levert. retrofitlab. Daar heb ik aardig wat spullen van over genomen. Is een prima internet shop. Je kunt ook in Amerika via de shop van theretrofitsource spullen kopen.

Ik ben der zelf dus al een tijdje mee bezig. zie mijn topic :angel

Groet jraaf

Stefan662
                      Deelnemer

Heb zelf Angle Eyes koplampen met xenon lenzen ingebouwd in mijn Vectra B! met een setje aftermarket xenon lampen. Prima lichtbeeld, veel meer licht en het ziet er prachtig uit. Lampen wel goed af (laten) stellen. Set koplamp units en xenon aftermarket lampen kostten me totaal 225 euro.

TWA
                        Deelnemer

@jraaf wrote:

Bij de vectra B weet ik het niet. Ik heb een C. Maar het is of KIT (butyleen?) of permaseal achtig. De eerste krijg je gemakkelijk open door je koplampen in de oven op te warmen de laatste kost veel tijd met wat zelfgemaakt gereedschap.

Er staan heel veel filmpjes op youtube hoe je het kan doen. In Nederland zit een leverancier die de spullen levert. retrofitlab. Daar heb ik aardig wat spullen van over genomen. Is een prima internet shop. Je kunt ook in Amerika via de shop van theretrofitsource spullen kopen.

Ik ben der zelf dus al een tijdje mee bezig. zie mijn topic :angel

Groet jraaf

Ook de B is gekit, ff met de haarföhn / verfbrander of kort in de oven op max 50 graden en je haalt ze zo los.

Greetz Emiel

Artyni
                          Deelnemer

Ik ga even asociaal dit topic gebruiken.

Ik heb een set angel eyes gekocht, voor me stadslicht xenon 10k verlichting om erin te zetten, en groot licht namaak xenon.
                            Helaas heb ik voor me groot licht H1 bestelt ipv H7.

Is er toch nog een manier om dit passend te maken?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.