Lengte schroefpoten achter diverse opel modellen

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel Lengte schroefpoten achter diverse opel modellen

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Ben_M
    Deelnemer

Hallo, Ik zoek voor mijn project nog schroefpoten voor achter. Gaat om een Manta B met BMW E30 achteras.

De lengte tussen onderste bevestigingsgat en de veertoren boven als de auto in rustpositie op de wielen staat is 475mm. Ik ben dus op zoek naar schroefpoten van een model waarbij ik met deze afstand nog genoeg in en uitgaande veerweg overhoud.

Hopelijk kunnen jullie mij van diverse opel modellen (of andere merken mag ook) met schroefpoten achter de afstand van zowel maximaal in als uitgeveerd posten. De buitendiameter van de veer mag wel niet te groot worden (max. 90mm doorsnee buitenwerks).

Reeds geprobeerd: VW Polo 6n/Golf 1 (te kort) en VW Golf 2 (te lang).

Ik ben benieuwd!!

kiyamizio

Ik heb ooit onder mijn c kadett Volvo s40 schokdempers gehad weet zo niet de lengte mischien dat jij er wat mee kan.

Boskje
        Deelnemer

Kan Pipo niks voor je maken?

Ben_M
          Deelnemer

Het liefste wil ik geen custom made spul. Om de doodeenvoudige reden dat als ik het een keer moet wisselen weer dure schroefpoten moet laten maken ;) Als het echt niet anders is pas is liever mijn torens aan. Maar goed het loopt niet echt storm hier met antwoorden dus ik denk dat ik maar een keer een verenboer opbel of ik een dagje mag komen meten :hmmz

theunm

bij pipo valt de prijs wel mee.

en bij mijn weten maakt opel geen gebruik van een coilover achtige set up
              je zou een bus kunnen maken op de schroefdraad van de te korte set.
              je zult je toren moeten verstrekken in de oude situatie rust het gewicht op de chassisbalk.
              en niet op de plaats van de schokbreker bevestiging.

en als je ergens nog een kruiwagen met munt hebt staan kun naar reiger, proflex, intrax of ast gaan.

was vandaag even bij deze verkoper voor een paar gele dempers voor mijn daily
              http://www.marktplaats.nl/verkopers/11337244.html
              hij heeft van div merken dempers en veren liggen en gaat in zijn collectie kijken

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.