Lekkende koeling slang

Forumindex Forums Modellen Corsa Lekkende koeling slang

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    mathijsoot
    Deelnemer

Zo als de titel al zegt heb ik een lekkende koeling slang. Hij blijft maar koel vloeistof druppen ik heb al 3 keer een nieuwe klem gebruikt(standaard huis tuin en keuken ding) maar hij blijft lekken. De slang is als je naar je motorblok kijkt de gene aan de radiator aan je linkerhand.

Is er iets van kit dat ik kan gebruiken word er beetje moe van krijg er dagelijks opmerking over.

bart-gsi
      Deelnemer

misschien een paar 10-tjes uitgeven voor ene nieuwe slang en goede klemmen???

prutswerk is geen goed werk…

red-bull

Slang eraf halen , aansluitingen schoon maken(ook in de slang)
          Weer terug monteren met goede klemmen.

mathijsoot
          Deelnemer

Het is een nieuwe heeft 3 weken lekvrij. Wat voor klemmen gewoon de rvs aandraaiende ?

bart-gsi
            Deelnemer

die je van een auto materialen handel kan kopen.. niet die van de hornbach of gamma e.d. dat is prut om te gebruiken…

mathijsoot
              Deelnemer

ik heb nog 1 klein vraagje,

er zit een gat bij me ruiterwisser motor bij de achterklep. deze wil ik vullen met plamuur tot ik een achterklep kan vinden in de goede kleur. nu wil ik het toch beschermen. ik heb op me motor klep zwarte dikke laag zitten geen idee wat. zou dat ook graag achter plaatsen. weet iemand misschien wat dat is.

bart-gsi
                Deelnemer

naar een auto onderdelen handel gaan en een dop voor het afdichten van de antenne halen.. zijn vaak ronde dopjes met een bout erin met een grote ring en een moertje om het gat te dichten tijdelijk… je kan er wat kit in doen voor de goede afdichting i.v.m. wasstraat en regen
                  aan de voorzijde zal denk ik een zwarte sticker zitten i.v.m. steenslag en roest.. is een bekende corsa b plek

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.