Met het slechte weer van de afgelopen dagen krijg ik water binnen via mijn schuifdak :thumbdown En ja het dak zit dicht! Vraag, zit er bij de Monza alleen afwatering aan de voorzijde of ook aan de achterzijde?? Het is een elektrisch schuifdak, zit er op de aandrijfmotor ook een “nul” punt? Dak gaat zonder te stoppen van kantelen naar open en vice-versa!
Join the club. Die van mij is ook dicht, Totdat het knetterhard gaat regenen. Zodra ik op de rem stap komt het water van achteren mijn nek in gelopen. Onderin de A stijl zit links en rechts afwatering, deze komt origineel in je dorpel uit. Achter zit de afwatering L en R onder de kofferbak in de C stijl. Als je de bekleding in je kofferbak weg trekt zie je ze zitten. Voorzichtig met doorsteken! Als de slang los schiet ben je verder van huis.
Bedank voor jullie reacties, aan de voorzijde zijn de slangetjes al netjes aangepast zodat ze niet meer in de dorpel uit komen. Auto is rond 2000 door een vorige eigenaar volledig gerestaureerd. :D Zal eens aan de achterzijde eens op zoek gaan of ik wat kan vinden. Weet iemand of de aandrijfmotor een nulpunt instelling heeft??
Lijkt me toch wel dat die motor een punt moet bereiken dat ie automatisch stopt zodra het dak dicht is. Net zoals ie zou moeten stoppen zodra hij maximaal is open geklapt/geschoven. Maar ik ben alleen de handbediende exemplaren gewend…
Auteur
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.