Hallo allemaal,
Een vraag, aangezien ik het nergens goed op internet terug kan vinden, zelfs niet in de haynes handleiding. En ja, t gaat nog steeds over mijn schijndooie corsa b.
Wat zijn de symptomen wanneer er water of regen door de hoeken van een slecht geplaatst raamrubber naar binnen komt? (iets waar ik nu pas achter kwam!!)
De hemel was kletsnat toen ik naar de auto ging om transport te regelen. Er stond zelfs water op het plankje onder het handschoenenkastje! Ook in t kastje nat.
Bestuurderszijde idem.
Sleutel kon niet uit contact. Was niet uit de P stand te halen. Die knop die je indrukt, voor je de aujtomaat naar een andere stand schakelt, weigerde ingedrukt te worden. V oor t eerst dat ik dat voel in 16 jaar corsa rijden.
Heb uiteindelijk ANWB gebeld. Auto moest rolbaar en stuurbaar zijn. Enorme uitdaging in dit geval.
Die begreep er ook niets van maar kreeg het wel voor elkaar de automaat in zijn N te krijgen en uiteindelijk de sleutel eruit.
Vroeg me af of het met de zekeringkast en relaiskast te maken kan hebben. Water en elektra gaat niet zo goed samen? Durf thuis in ieder geval niet een emmer water in de meterkast te gooien ;)
En verklaart dat misschien alle verschillende diagnoses van de garagemensen die elkaar niet geloven. En de verschillende onderdelen die het opgeven?
Hoop dat iemand hier een zinnig antwoord op heeft. Thanks already!