Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › lekkage raam??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 januari 2013 om 09:37 #17254209
hallo
ik zit met een probleem.mijn zoon zijn calibra heeft in november een nieuwe voorruit erin gekregen bij cg.nu heeft hij sinds kort een gigantisch probleem met vocht .achter het plastic van de km teller zit vocht en de matten onder de stoelen zijn zeiknat en naar boven bij de pedalen ook.niet alleen aan de bestuurders kant maar ook aan de passagiers kant.nou was het ons opgevallen dat het raam aan de onderkant niet goed afgekit is.maar kan dit zo”n probleem geven of kan er mogelijk nog iets anders aan de hand zijn.voortijd was dit niet zo nat dus .mvg milano
6 januari 2013 om 10:37 #18091904@milano wrote:
hallo
ik zit met een probleem.mijn zoon zijn calibra heeft in november een nieuwe voorruit erin gekregen bij cg.nu heeft hij sinds kort een gigantisch probleem met vocht .achter het plastic van de km teller zit vocht en de matten onder de stoelen zijn zeiknat en naar boven bij de pedalen ook.niet alleen aan de bestuurders kant maar ook aan de passagiers kant.nou was het ons opgevallen dat het raam aan de onderkant niet goed afgekit is.maar kan dit zo”n probleem geven of kan er mogelijk nog iets anders aan de hand zijn.voortijd was dit niet zo nat dus .mvg milano
Nja waarschijnlijk komt het daar langs binnen, of wel je radiator van je verwarming of de afvoertjes van je schuifdak verstopt, maar denk via het raam
6 januari 2013 om 10:54 #18091905hoi
bedankt alvast ga de afvooertjes ff nakijken.maar heb al contact gehad met cg en ik zou langskomen.hun wilden er een hete luchtkanon opzetten.maar dan word de bovenkant van het tapijt wel mooi droog maar eronder en achter het dasboard komen ze toch nooit bij met zon ding?
6 januari 2013 om 14:48 #18091906even een andere vraag.als je de motorkap los doet zit er voor het raam een plasticbak met daaraan een plastic slang die water afvoert.als die verstopt zit zou dat ook wat temaken kunne hebben met de vocht binnenin de auto??
mvg milano
7 januari 2013 om 19:59 #18091907Meet even je raam na; CG gebruikt geen originele ruiten. Heb zelf doffe ellende gehad met m’n PT…
8 januari 2013 om 05:56 #18091908bedankt
ga zo richting cg en dan maar is kijken.dat ze het oplossen ben ik niet bang voor ,maar het vocht heb ik wel een hard hoofd in.8 januari 2013 om 08:16 #18091909ben bij cg geweest en het was toch de verwarming.hoe kan dat vol water staan??en is het te verhelpen voor de toekomst??
mvg milano
8 januari 2013 om 10:43 #18091910hoi
heb even rondgevraagd en ben eruit.toch bedankt voor de tips hier :thumb
12 januari 2013 om 11:48 #18091911heb toch nog even vraagje.de matten aan de bovenkant zijn droog,maar nu schijnt het dat daar onder schuim zit ofzo??dat schijnt nog nat te zijn.heeft iemand dat hier ook al is gehad of tips voor mij dit op te lossen.
mvg milano
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.