Lekkage passagierszijde Corsa C 2005 cdti

Forumindex Forums Modellen Corsa Lekkage passagierszijde Corsa C 2005 cdti

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    mebel22

Al een tijd lekt het in mijn corsa aan de passagierszijde. Als ik een krant onder de mat leg is deze na een tijdje klets nat.
      Bij de garage hebben ze met een hoge druk de boel schoon gespoten aan de buitenkant, blad, etc.
      Dit heeft niet geholpen want het lekt nog steeds. Kan dit van de airco af komen? want het is vrij helder en schoon water, ruikt niet.
      Als ik aan de bestuurderskant kijk bij het gaspendaal, want daar valt af en toe ook een drupel, zie ik in het middenpaneel een zwart blok waar allemaal condens op zit.
      Zie foto voor dat blok.
      Wie kan mij zeggen wat het problem is en wat ik moet doen om het te verhelpen.
      Alvast bedankt.

corsad

Komt vanaf de zekeringskast
        algemeen bekend iets bij de C

waxflax

Hallo,

Het zelfde probleem had ik met mijn Opel Corsa C. Bij de dealer hadden ze toen het rubbertje langs de zekeringskast vervangen evenals de deksel, maar het heeft niets geholpen. Ik zou eens kijken naar je interieur filter. Vervang die maar eens en het probleem zou moeten zijn opgelost. En de 2 kleppen onder de moter ff goed schoonmaken ivm blaadjes etc.

karel01

IK heb ook een tijd lopen zoeken naar de lekkage en op een gegeven moment verdacht ik me deurrubbers er van. Na dat ik de deur strakker heb laten sluiten ben ik van de lekkage af. Misschien helpt het ook bij jou.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.