Lekkage leiding stuurbekrachteging

Forumindex Forums Modellen Astra Lekkage leiding stuurbekrachteging

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    gup

hoi hoop in goede sectie zit, heb een klein vraagje en probleempje namelijk.
      heb lekkage in de stuurbekrachtegings leiding van me opel astra f 96.
      de lekkage zit op het ijzeren gedeelte en is in slechte staat.
      kan dit tijdelijk verholpen worden met gum gum? of hoe ze dat spul ook noemen,waar men ook uitlaten dicht.
      Zit namelijk al zo miskoop heb gedaan en nu de hele leiding eigenlijk vervangen moet worden,waar geen zin in heb eigenlijk,wegens dit ook muurvast kan zitten,en me onderhand dit autotje te veel geld gekost.
      Daarbij naast is het lastig een 2de hands te vinden voor dit model.
      Iemand een idee misch?

miral astra

ijzeren leiding lekt en jij wil hem dicht maken met een goedje, kosten van die troep 15 euro, en sloop zal zo”n leiding ook het zelfde zijn.
        nu heb ik geen idee welk goedje je op een leiding moet smeren om aftedichten, behalve lassen’.
        er moet genoeg op de sloop zijn voor een astra f.

gup

@miral astra wrote:

ijzeren leiding lekt en jij wil hem dicht maken met een goedje, kosten van die troep 15 euro, en sloop zal zo”n leiding ook het zelfde zijn.
          nu heb ik geen idee welk goedje je op een leiding moet smeren om aftedichten, behalve lassen’.
          er moet genoeg op de sloop zijn voor een astra f.

eh ja begrijp beetje raar overkomt maar tis toch lastig dat deel te vinden en nieuw kosten ze al 90 euries exclusief he,met de nieuwe btw 20 erop tikt dat leuk aan.
          tenminste in gelderland en overijssel vanmiddag toch maar effe op sloopje kijken,duimen maar.
          Jammer nog steeds niemand is die een idee heeft.
          zit nu mooi met een pas gekochte auto nieuwe apk erop nieuwe remleiding erop,1200 euries lichter onderhand maar goed geven de moed nog niet op.
          Hoop er nog steeds mogelijk heid is .

camaro67
          Deelnemer

Gaat niet met gum gum,lassen werkt ook niet, de enigste manier is gewoon vervangen.

Greetz Joop

gup

@camaro67 wrote:

Gaat niet met gum gum,lassen werkt ook niet, de enigste manier is gewoon vervangen.

Greetz Joop

oke sloop geweest goede gevonden en erin geplaatst was wel een gedoe dat te doen zonder brug maar goed alles werkt weer naar behoren.
              nu gauw verder tempratuur die is ook nog niet zo als moet zijn.
              hier kan slotje op .

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.