lekkage in mijn vectra a

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum lekkage in mijn vectra a

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    vectra a 1.8 cdx

hallo ik wil mijn eerst even voorstelen

ik ben paul ik rij in een vectra a 1.8 cdx

ik heb een probleem bij de voorstoelen is het net een zwembad ik denk dat het bij de kagel vandaan komt [kagelpijpen] ik denk dat het regenwater naar binnenkomt maar onder het schutbord zijn de ontwaterings gaten open
      wie weet wat ik er aan kan doen :hmmz ik hoop dat iemand mijn kan helpen

alvast bedankt

-GUNS-C20XE

onder paravan (onder motorkap bij ruitenwisser armen) zit een afvoer die vaak verstop gaat door bladeren (herfst).

even zwarte kap met rubberen strip omhoog trekken en je kun bij het afvoer rubber! zit in het midden onder!

wim-v6
        Deelnemer

Deze zou hij gecontroleerd hebben als ik het zo lees..

Verlies je koelvloeistof??

regenwater komt namelijk niet via de kachelpijpjes naar binnen.

Willem

svdk20
          Deelnemer

zoals guns-c20xe al aangaf even kijken naar je afvoertje onder je motorkap. achter het motorblok en onderhet voorraam tussen de ruitenwisser in een zwart slurfje die raakt al gauw verstopt waardoor de grondmatten voor zeik nat kunnen worden.

vectra a 1.8 cdx

ik heb het denk ik gevonden inderdaat onder kap aan het parovaan achter de motor zit een ruberafvoertje
              die zat dicht en al die dicht zit komt het water omhoog in je parovaan en dat loop zo het water in je kagelmotor
              en dan komt het toch in je auto ik heb nu mijn bekleding er uit gehaalt en laten drogen is wel een werk zeg maar wel leuk om te doen.ik had inderdaat ook al naar mijn koelvloeistof gekeken ik dacht eerst dat mijn kagelradiateur lek was maar dan had je het moeten ruiken maar ik wil ieder toch bedanken voor het mee denken :wors:wors

crazijbertje

welkom hierzo,,

en we zijn hier ook gek op fotos:wub

gr bertje een tevreden vectra A rijder:thumbup

vectra a 1.8 cdx

ik zal van de week even een foto er op zetten

gr paul

McLambo
                  Deelnemer

Gheh, dit probleem heb ik destijds ook gehad met de A. Zocht me helemaal gek, maar uiteindelijk vond ik het euvel.

Ik heb dat rubberen slurfje er op een gegeven moment afgesneden. Het bleef verstoppen. Mijn natte bekledeing heb ik weer droog gekregen door er een hele berg oude kranten onder te proppen

wim-v6
                    Deelnemer

Heb m van de week gecontroleerd bij de B nog helemaal schoon…

gelijk maar mijn paravan een beetje schoongehaald (leeggeschept)

Willem

crazijbertje

origineel gepost door McLambo
                        Gheh, dit probleem heb ik destijds ook gehad met de A. Zocht me helemaal gek, maar uiteindelijk vond ik het euvel.

Ik heb dat rubberen slurfje er op een gegeven moment afgesneden. Het bleef verstoppen. Mijn natte bekledeing heb ik weer droog gekregen door er een hele berg oude kranten onder te proppen

McLambo jij hebt ook een mooie A heb je hier nog meer fotos staan??

gr een maffe bertje een tevreden vectra Arijder;)

JoopvanBennekom
                        Deelnemer

heeft de opel combo(corsa c) ook zo’n slangetje? en waar zit die?
                          alvast bedankt.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.