Lekkage in kofferbak astra h

Forumindex Forums Modellen Astra Lekkage in kofferbak astra h

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    mika2604

Ik heb water in de kofferbak van de astra h station. Het is niet veel maar wel genoeg om de auto vochtig te laten zijn. Nu zie ik post voorbij komen over het rubber van de antennevoet. Deze is bij mij ook aardig vergaan. Wat is de beste oplossing. Opel wil de antenne vervangen voor 100 euro inclusief arbeidsloon. Lijkt me wat veel voor een rubber.

opel-mark
      Deelnemer

Rubber kun je op e-bay voor minder kopen, maar bij mij was het niet het antenne rubber wat lekte maar het rubber van de bedrading van de achterklep.

mika2604

@opel-mark wrote:

Rubber kun je op e-bay voor minder kopen, maar bij mij was het niet het antenne rubber wat lekte maar het rubber van de bedrading van de achterklep.

Je bedoeld dat trosje kabels die gebundeld van de klep naar de auto gaat? Die je ziet als de achterklep volledig open is?

mika2604
            dark-divx
            Deelnemer

het kan ook komen van het derde stoplicht.
              er eens uithalen en alle zand afkuisen van de rubber en terug op zijn plaats zetten.

opel-mark
              Deelnemer

@mika2604 wrote:

@opel-mark wrote:

Je bedoeld dat trosje kabels die gebundeld van de klep naar de auto gaat? Die je ziet als de achterklep volledig open is?

ja die, op vakantie bleek daar ineens een hoop water door naar binnen te komen, naar de action gegaan, kitspuit, sileconenkit en remriniger gehaald en alles schoongemaakt en met een vinger in de hemel het plastic naar boven duwen, rubber rondom optillen en helemaal afkitten, en dan een paar dagen laten drogen, sinds dien geen vocht meer gehad in de stationwagon, het lag bij mij dus niet aan de voet van de antenne.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.