Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
Ik heb sinds deze week een benzine geur in de auto en ik ben zojuist wezen kijken wat dit kan zijn. Ik heb het probleem gevonden alleen weet ik moet wat het is. Het is een soort rond blikje dat tussen de brandstof leiding zit. De benzine lekt langs de naad waarmee het blikje in elkaar is gezet.
Weet iemand wat dit is en wat dit gaat kosten? Dinsdag kan ik pas terecht bij de garage.
Zojuist gebeld met de dealer en daar ook een foto naar toe gestuurd.
Het is een terugslagklep maar omdat dit een modificatie is ligt dit onderdeel niet op de plank en kan het ook niet besteld worden. Tegenwoordig zit dit verwerkt in de leiding en dus zal de hele leiding vervangen moeten worden. Kosten €59,- ex arbeid.