lekkage binnen

Forumindex Forums Modellen Tigra lekkage binnen

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Fast Feryr

Hoi,
      Enkele maanden geleden heb ik een Tigra gekocht voor m’n vriendin. Hartstikke leuk ding en ze heeft er al een hoop plezier van gehad. Maar sinds het weer wat slechter geworden is, zit ze nu standaard met een voetenbad in de auto. Het ding lekt ergens, maar ik kan niet vinden waar. Het water drupt van onder het dashboard vandaan, ongeveer recht boven het rempedaal.
      Dus ik het onder de motorkap alles al los gehad en de bak van het pollenfilter al afgekit, maar nog steeds lekt ‘t.
      Heeft iemand anders dit al eens aan de hand gehad of een idee wat dit kan zijn?

BlackVec
      Deelnemer

Volgens mij lekt het dan bij je kachelradiateur, verbruikt hij veel kvs?

Kaneda
        Deelnemer

anders bij kabel doorvoeren lekkage?

accubak loopt er een kabelboom naar binnen

Fast Feryr

origineel gepost door TigraFreakMenno

Volgens mij gebruikt hij helemaal geen kvs. En het is puur regenwater wat binnenkomt.

wim-v6
            Deelnemer

origineel gepost door Fast Feryr

origineel gepost door TigraFreakMenno

Volgens mij gebruikt hij helemaal geen kvs. En het is puur regenwater wat binnenkomt.

dus je weet niet zeker of je koelvloeistof verbruikt.

kijk je nooit onder de kap om effe je oliepeil te checken (X14XE / X16XE staan toch wel bekend om hun ietwat hoge olieconsumptie)

kan je het koelvloeistof peil gelijk checken.

Willem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.