lekkage achterruit sproeir

Forumindex Forums Modellen Corsa lekkage achterruit sproeir

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    fernando93

Zoals de tekst als zegt. Heb ik een lekkage. Ik was vandaag even bezig met nieuwe lichtbollen. Tot een kameraadje zij. Hee je hebt ook een sproeier achter op toen ik hem aanzette kwam er niks buiten uit. Tot ik opeens water zag lopen rondom de klep. Dus ik binnen weer de hendel ingedrukt. Zie ik het links achter in de auto lopen bij de witte plaatje boven de speaker plaatje. Ik mag aannemen day daar een slangetje loopt ? Maar de vraag is heeft iemand er ervaring mee en is het opgelost.

.B4R7.
      Deelnemer

Ik heb exact hetzelfde. Komt er bij mij bij de linker gordel achterin uit. Slangetje is denk ik kapot waar hij naar de klep gaat door het openen en sluiten van de klep. Heb dit een tijdje geleden uit elkaar gehad om de kabels van mijn ruitenwisser te maken maar ben dit toen vergeten. Maar ik verwacht dat je daar moet zoeken. Als het een scheurtje is, dan is het misschien wel met tape te repareren. Is het echt doorgescheurd dan misschein te reparenen met een krimpkousje of iets dergelijks. Ik ga er in ieder geval vanuit dat je ook geen zin hebt de hele slang te vervangen haha.

fernando93

niet echt nee. vind rommelen aan de auto wel leuk. maar het is niet day ik me eraan irriteert. zijn wel andere dingen die liever op knap..

Byjugo
          Deelnemer

Heb ik ook gehad, slangetje was finaal door midden gescheurd op de plek waar hij over gaat in de klep.
            Gelukkig kon ik beide eindjes nog te pakken krijgen, dus daar heb ik een slangentule tussen gezet. Werkt weer als een speer.

Is de moeite waard om even te kijken of je (met een punttang oid) de slang nog te pakken kan krijgen.
            Slangentule is een euro bij de automaterialenzaak.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.