Lekkage?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Lekkage?

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    robin2306

Ik heb een opel vectra 2.2 direct elegance uitvoering uit 2005 king:. nu heb ik last van vocht onder de vloermat van de rechter achterpassagier. Het is geen zwembad maar als je op de vloerbedekking duwt wordt “sopt” het en wordt het licht vochtig. De auto is teruggeweest bij de garage (waarover ik overigens tevreden ben) en volgens hen was de afvoer verstopt en was het water de kachel ingelopen. Dit alles verholpen……Dit is nu een week of 3 geleden. Volgens hen kan het nu wel wat weken duren voor het weer helemaal droog is……was het maar zomer…..hoe krijg ik het goed droog zodat ik kan controleren of het probleem echt verholpen is? al vast bedankt voor jullie hulp!!!

Myszek
      Deelnemer

keukenpapier plus een haarfohn

sjouke
        Deelnemer

en

werkt beter

ik had dus iets meer dan een beetje water op dezelfde plek als jouw maar dat gaat er niet zomaar ff uit dat moet je er echt uit “stoken” / dweilen

Reina

Ik heb ook last van lekkage, het lijkt te komen van onder de motorkap, gaat (onder)langs mijn dashboard, waardoor ik telkens natte voeten krijg als ik een stukje ga rijden. Erg onhandig.

Ik heb gecheckt of het ligt aan de afvoerpunten die zich onder de motorkap bevinden, maar die zaten niet verstopt, maar waar komt het dan vandaan?
            Verder heb ik, nu vooral met die smeltende sneeuw, dat als ik de blower/verwarming aandoe er waterdamp uit die roostertjes komt, waardoor mijn ramen weer beslaan. Al met al een probleem wat opgelost moet worden!

Wie heeft er een idee?

Groetjes, Reina

sw_reijnders
            Deelnemer

airco uit en laat maar een half uur draaien met de kachel VOL open op z’n heetst
              oh ja en de ramen open.

Let op je koelvloeistof peil . . . als dat zakt, is je kachel radiator lek.

dan kun je het vocht er eens goed uit stoken.

deur/raam rubbers allemaal nog goed?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.