Lek stuurhuis Astra H

Forumindex Forums Modellen Astra Lek stuurhuis Astra H

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17220405
    skip
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 May 2009

      Begin deze week zag ik plekken olie onder mijn Astra H Wagon liggen. Was wel ff schrikken want heb de wagen net 2 weken geleden gekregen.
      Na een kijkje onder de wagen te nemen zag ik dat aan de linkerzijde alles onder de olie zat. Geen moment getwijfeld en de dealer gebeld waar ik heb gekocht heb. Kon gelijk ff komen en nadat de wagen op de brug was gezet had de monteur aan 1 blik genoeg om tot de conclusie te komen dat mijn stuurhuis lek was en waarschijnlijk vervangen moet worden. Dit schijnt nogal een lekkere klus te zijn aangezien er vrij veel los moet om erbij te kunnen.
      Gelukkig heb ik garantie en alles wordt nu onder garantie gemaakt. Balen voor de dealer maar tis nie anders.
      Zijn er met de astra H meer problemen bekend van lekke stuurhuizen?????
      Hoop dat het probleem opgelost wordt en dat ik niet meer verrassingen tegenkom maar denk dat dat wel los loopt.

      #17662167
      OPC Turbo
        Lid sinds:
        7 June 2009

        Bij de Astra G komt dit ook vrij regelmatig voor… omdat het het stuursysteem van de Astra H vrijwel gelijk is aan de Astra G en Opel meestal behoorlijk laks is met verbeteren van bekende kwalen verwonderd dit me niks…

        Ik heb het op het werk nog maar 1 keer gezien bij een Astra H maar het verwonderd me niet.

        Het is een klusje van een uurtje of 3-4 + uitlijnen.

        #17662168
        miraltje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          origineel gepost door OPC Turbo
          Opel meestal behoorlijk laks is met verbeteren van bekende kwalen

          is niet alleen bij opel zo:agent

          #17662169
          OPC Turbo
            Lid sinds:
            7 June 2009

            origineel gepost door miraltje

            origineel gepost door OPC Turbo
            Opel meestal behoorlijk laks is met verbeteren van bekende kwalen

            is niet alleen bij opel zo:agent

            O nee ;) zeker niet andere merken hebben hetzelfde probleem ;) stuurhuizen komen ook bij een toeleverancier vandaan.

            #17662170
            skip
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 May 2009

              Vanmiddag de wagen weer opgehaald en mijn stuurhuis is keurig netjes onder garantie vervangen.
              De oude was idd zo lek als een mandje en de olie kwam er aan alle kanten uit.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.