Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › LEH lader en klepseals
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 mei 2013 om 07:14 #18143071
slim fans zijn echt nodig, en je moet die sensor van je oude fan afknippen en ertussen stoppen anders krijgt die storingen.
ben eigenlijk wel benieuwd of die sensor ook nieuw tekoop is en hoe duur ze zijn, de mijnes doet nogal vaak laatste tijd.
17 mei 2013 om 08:03 #18143072Belgiumturbo!
Pb gezien en geantwoord;-)Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
17 mei 2013 om 13:15 #18143073Oke bedankt Dion, die van tx lijkt me niet te duur als ik het zo vergelijk.
Het is een mooi compleet set. EDS is wel een heel stuk duurder ermee. weet niet waar dat aan ligt??mvg Matty
17 mei 2013 om 14:45 #18143074staat een EDS intercooler op marktplaats voor dacht ik 250€ ;)
17 mei 2013 om 14:49 #18143075Gezien ja… alleen is dat geen front mounth… :(
17 mei 2013 om 14:59 #18143076Nee idd geen front mounth :???:
Al de onderdelen samen bij courtenay kosten 736 pond ;) LEH turbo + pakkingset , cilinderkoppakking set + 16 klepseals , 10 cilinderkopbouten , tapeinden , distributie + span en looprollen .17 mei 2013 om 15:16 #18143077Dat is aardig te behappen… red je in Nederland echt niet voor dat bedrag… ;)
17 mei 2013 om 15:31 #18143078@opeltje16Vsport wrote:
Dat is aardig te behappen… red je in Nederland echt niet voor dat bedrag… ;)
Jah in Belgie is het nog slechter !!! 2070€ voor een origineel LET turbotje te monteren en als je dan zegt monteer een LEH lader dan staan ze je aan te hapen met een dwaze kop alsof je chinees spreekt :jerry
21 mei 2013 om 08:49 #18143079@belgium turbo wrote:
@opeltje16Vsport wrote:
Dat is aardig te behappen… red je in Nederland echt niet voor dat bedrag… ;)
Jah in Belgie is het nog slechter !!! 2070€ voor een origineel LET turbotje te monteren en als je dan zegt monteer een LEH lader dan staan ze je aan te hapen met een dwaze kop alsof je chinees spreekt :jerry
zeker naar de dealer geweest? :jerry
2 juni 2013 om 22:29 #18143080@dion87 wrote:
en kwa buizen werk is het beetje afhankelijk van welke power je uiteindelijk wil gaan draaien.
57mm is prima tot de 280pk
63mm 280/300
en boven de 300pk is het wel handig om 76mm buizen te hebben.dit is mij althans verteld door iemand die er best verstand van heeft.
Ja 76mm en dan een gas klep van 60mm :thumb
60mm buizen is meer dan dik zat tot 600pk.
Hoe dikker de buizen hoe groter het turbogat en als je gasklep 60mm is heeft groter ook geen nut.Mvg André
14 juni 2013 om 21:34 #18143081Vandaag ook mijn LEH lader besteld bij Courtenay samen met nog wat andere onderdelen :)
Enkel moet ik nog de passende software hebben zit te denken aan EDS , V-MAX :???:
Kan ook terecht bij F.janssen voor de software kost daar 550€ .15 juni 2013 om 14:52 #18143082Zo voor de software kan ik bij EDS terecht kost daar slecht 100€ :D
15 juni 2013 om 16:20 #18143083@belgium turbo wrote:
Zo voor de software kan ik bij EDS terecht kost daar slecht 100€ :D
Idd zeer scherpe prijzen bij EDS, heb ook 100 euro betaald voor upgrade software na plaatsing FMIC.
17 juni 2013 om 08:51 #18143084Van rond de 500,- gemiddeld bij de meeste tuners, 100euro bij eds? Komt dat wel goed dan? Of is dat een standaard software upgrade? Hoe moet ik dit zien?
Heb bij ulimited tuning info gevraagd software op maat, duurt ongeveer een halve dag. En 2 of 3 keer op de bank.
Wat krijg je bij eds voor die 100e? Ben erg benieuwd. GroetenVerstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
17 juni 2013 om 09:42 #18143085@john.t wrote:
Van rond de 500,- gemiddeld bij de meeste tuners, 100euro bij eds? Komt dat wel goed dan? Of is dat een standaard software upgrade? Hoe moet ik dit zien?
Heb bij ulimited tuning info gevraagd software op maat, duurt ongeveer een halve dag. En 2 of 3 keer op de bank.
Wat krijg je bij eds voor die 100e? Ben erg benieuwd. GroetenVerstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
ik ben hier geweest.
Leveren super werk en lekker in de buurt.
http://www.vdbworks.nl/
mijn auto staat op hun site onder video’s17 juni 2013 om 10:28 #18143086Jah dat filmpje heb ik al eerder voorbij zien komen! Mooie waardes! Mooi filmpje!
En dat heb je vast niet voor 100 eurootjes kunnen doen:-?Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
17 juni 2013 om 11:51 #18143087nee kosten waren dacht 400 of 500 euro weet het niet meer precies.
Ik denk dat hier boven bedoelt wordt als je al een keer geweest bent en je hebt wat veranderd aan de auto en moet opnieuw worden afgesteld dat het dan 100 euro kost.17 juni 2013 om 17:08 #18143088@predator wrote:
nee kosten waren dacht 400 of 500 euro weet het niet meer precies.
Ik denk dat hier boven bedoelt wordt als je al een keer geweest bent en je hebt wat veranderd aan de auto en moet opnieuw worden afgesteld dat het dan 100 euro kost.:thumbup Dat bedoelde ik.
17 juni 2013 om 19:01 #18143089Is voor de 200pk software met LEH lader werd mij nu verteld , bij mij word er de phase1 geplaatst deze kost 399€ .
21 juni 2013 om 21:58 #18143090Pakket onderdelen word maandag verstuurd :)
1 juli 2013 om 20:52 #18143091Pakket is binnen :) we kunnen eraan beginnen :)
5 juli 2013 om 16:09 #18143092Succes!
Al klaar?:grin:
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
12 juli 2013 om 18:54 #18143093Zo de LEH lader zit erop , nu nog de kleprubbers vernieuwen zonder uitbouw van de kop :)
14 augustus 2013 om 07:43 #18143094Hier nog wat fotos van het vervangen van de kleprubbers:shock: zonder de kop te demonteren! Gewoon met compressor 8bar.
Voor de liefhebbers! Ook het gereedschap wat nodig was…
Met dank aan mijn super monteur ;)Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
15 augustus 2013 om 17:55 #18143095@dillen via pb kan ik geen foto uploaden.. dan ff zo… hij heeft een oude bougie gebruikt…daar een rvs verloop nippeltje op gelast. Zodat je de slang van de compressor en op kan zetten met slangenklem. En de andere kant kan je dat gewoon in 1 van de vier bougie gaten draaien( je kan dan 4 klepjes per keer doen) pas wel op dat je in alle opengaten dicht maakt met papier of iets anders, zodat je de kleine onderdelen(klepveer, rubbers etc er niet laat in vallen:grin:) De compressor houd zn druk gewoon vast zolang de stekker erin zit!
Kleptang kan je online bij een gereedschaps winkel wel bestellen.
Hij had het van zn werk geleend.
Ojah wat ook erg handig is… een pen magneetje! Makkelijk om de 2 veertjes te pakken en terug te monteren.
Succes!
Hier de foto van de bougienippelVerstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.