Forumindex › Forums › Modellen › Astra › leds ipv mistlampen???
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 januari 2010 om 16:03 #17216660
Beste forumleden,
Ik zouw graag led ipv mistlampen op mijn voorbumper hebben van mijn astra h.
Nu is mijn vraag is er al iets voorbereid in de auto ivm mistlampen optie ???Heb geen mistlampen dus ook geen schakelaar!!!
alvast bedankt.25 januari 2010 om 16:16 #17599449led strips :puke Audi wannebe
Als je het officieel wil doen moet je een nieuwe lichtschakelmodule met mistlamp schakelaar, en de boel activeren via tech 2
bekabeling ligt er al.anyway…… als je de ledstrips als dagrijverlichting wilt gebruiken moet je denk ik gewoon een relais over het contact laten lopen,
en bekabelen met een zwevende zekering er tussen, goedkoop en werkt net zo goed.let wel, dimlicht aan is ledstrips uit !!
25 januari 2010 om 22:29 #17599450je kan ook ronde dag-rijlampen er in zetten heb ik ook gedaan past gewoon in de orginele mistlamproostertjes ziet er mooi uit, en lijkt orgineel zie foto
zijn 4 leds en geven een hoop licht dit is de 6000k set
mvg paul26 januari 2010 om 18:04 #17599451je kunt ook gewoon ledjes in je bestaande mistlampen plaatsen!
heb ik ook gedaan bij mijn astra. er zitten 36 LED’s in per mistlamp:
en ik ben nu bezig met mijn OPC bumper, en daar komt ook gewoon LED’s in :thumbup
en dan wel 64 SMD-leds per lamp (!)
27 januari 2010 om 00:15 #17599452Dat ziet er gaaf uit!
waar zijn deze te koop? ze geven wel een xenon look ofniet? en geeft het goede verlichting?
je hebt ze ook gewoon in de koplampen zitten ofniet?27 januari 2010 om 18:21 #17599453tis alleen vervelend, maar je mistlichten mag je niet aan hebben icm je dimlicht.
Krijg je een prent voor van die blauwe platpetten.
Vindt het er wel leuk uit zien hoor!!:P
27 januari 2010 om 20:27 #17599454Je mag sinds kort mistlicht met alle verlichting dragen alleen geen dagrijlicht.
Gr Jack
28 januari 2010 om 16:48 #17599455Dat ziet er gaaf uit!
waar zijn deze te koop? ze geven wel een xenon look ofniet? en geeft het goede verlichting?
je hebt ze ook gewoon in de koplampen zitten ofniet?ik heb ze gehaald bij de duitse ebay. Hier in NL zijn ze ook wel te koop, alleen betaal je het dubbele of meer…
ze geven overigens GEEN goede verlichting. minder dan de gloeilampen in ieder geval. Je hebt niet echt een duidelijk lichtbeeld, daar is het te zwak voor. maar ik gebruik de mistlichten toch nooit omdat ik xenon heb. Maar het staat wel heel erg mooi!
Ik heb het omdat ik bezig ben met comming home verlichting en dan staat het wel mooi als je ledjes in de mistlichten heb, en daarnaast verbruiken ze heel weinig stroom.
Je mag sinds kort mistlicht met alle verlichting dragen alleen geen dagrijlicht.
maar toch niet met mistlampen wanneer de omstandigheden daar niet naar zijn?
over dagrijverlichting: Deze mag alleen branden wanneer de dimlichten zijn uitgeschakeld! Dus niet icm groot licht. Tenzij je een type goedkeuring daarvoor hebt zoals de nieuwe E-klasse, Audi, Insignia…
28 januari 2010 om 16:54 #17599456Bij de nieuwe E-klasse, Audi, Insignia gaan de dagrijlampen bij inschakelen van Stads / Dim / Grootlicht, de Dagrijlichten zwakker branden, dan is het dus gewoon stads / parkeerlicht.
bij deze gaan ook de dagrijlampen zwakker branden aan de zijde waar de richting aanwijzer aan gezet word.
dit geld ook voor de Nieuwe Mini, Peugeots, en andere voerutuigen met standaard Dagrijlicht.
Willem
28 januari 2010 om 17:38 #17599457Bij de nieuwe E-klasse, Audi, Insignia gaan de dagrijlampen bij inschakelen van Stads / Dim / Grootlicht, de Dagrijlichten zwakker branden, dan is het dus gewoon stads / parkeerlicht.
bij deze gaan ook de dagrijlampen zwakker branden aan de zijde waar de richting aanwijzer aan gezet word.
dit geld ook voor de Nieuwe Mini, Peugeots, en andere voerutuigen met standaard Dagrijlicht.
Willem
inderdaad, dus daarom hebben ze ook een typegoedkeuring gekregen…
maar ik zie tegenwoordig ook vaak mensen die after-market dagrij verlichting hebben geprutst in hun bumper, en dan rijden ze daar gewoon mee icm dimlicht. Dat mag dus niet…
3 februari 2010 om 23:59 #17599458AsconaC20NE kom je trouwens uit enschede?
waar die astra coupe staat komt me best wel bekend voor. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.