leds ipv mistlampen???

Forumindex Forums Modellen Astra leds ipv mistlampen???

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216660
    EJB
      Lid sinds:
      19 January 2010

      Beste forumleden,

      Ik zouw graag led ipv mistlampen op mijn voorbumper hebben van mijn astra h.
      Nu is mijn vraag is er al iets voorbereid in de auto ivm mistlampen optie ???

      Heb geen mistlampen dus ook geen schakelaar!!!
      alvast bedankt.

      #17599449
      stillekracht
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 May 2007

        led strips :puke Audi wannebe

        Als je het officieel wil doen moet je een nieuwe lichtschakelmodule met mistlamp schakelaar, en de boel activeren via tech 2
        bekabeling ligt er al.

        anyway…… als je de ledstrips als dagrijverlichting wilt gebruiken moet je denk ik gewoon een relais over het contact laten lopen,
        en bekabelen met een zwevende zekering er tussen, goedkoop en werkt net zo goed.

        let wel, dimlicht aan is ledstrips uit !!

        #17599450
        steinmetzpaul
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 September 2008

          je kan ook ronde dag-rijlampen er in zetten heb ik ook gedaan past gewoon in de orginele mistlamproostertjes ziet er mooi uit, en lijkt orgineel zie foto

          zijn 4 leds en geven een hoop licht dit is de 6000k set

          mvg paul

          #17599451
          AsconaC20NE
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 December 2004

            je kunt ook gewoon ledjes in je bestaande mistlampen plaatsen!

            heb ik ook gedaan bij mijn astra. er zitten 36 LED’s in per mistlamp:

            en ik ben nu bezig met mijn OPC bumper, en daar komt ook gewoon LED’s in :thumbup

            en dan wel 64 SMD-leds per lamp (!)

            #17599452
            bjornspiering
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 August 2009

              Dat ziet er gaaf uit!
              waar zijn deze te koop? ze geven wel een xenon look ofniet? en geeft het goede verlichting?
              je hebt ze ook gewoon in de koplampen zitten ofniet?

              #17599453
              tijgetje57
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 July 2004

                tis alleen vervelend, maar je mistlichten mag je niet aan hebben icm je dimlicht.

                Krijg je een prent voor van die blauwe platpetten.

                Vindt het er wel leuk uit zien hoor!!:P

                #17599454
                Jack-omegax3.0xe
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 September 2007

                  Je mag sinds kort mistlicht met alle verlichting dragen alleen geen dagrijlicht.

                  Gr Jack

                  #17599455
                  AsconaC20NE
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 December 2004

                    Dat ziet er gaaf uit!
                    waar zijn deze te koop? ze geven wel een xenon look ofniet? en geeft het goede verlichting?
                    je hebt ze ook gewoon in de koplampen zitten ofniet?

                    ik heb ze gehaald bij de duitse ebay. Hier in NL zijn ze ook wel te koop, alleen betaal je het dubbele of meer…

                    ze geven overigens GEEN goede verlichting. minder dan de gloeilampen in ieder geval. Je hebt niet echt een duidelijk lichtbeeld, daar is het te zwak voor. maar ik gebruik de mistlichten toch nooit omdat ik xenon heb. Maar het staat wel heel erg mooi!

                    Ik heb het omdat ik bezig ben met comming home verlichting en dan staat het wel mooi als je ledjes in de mistlichten heb, en daarnaast verbruiken ze heel weinig stroom.

                    Je mag sinds kort mistlicht met alle verlichting dragen alleen geen dagrijlicht.

                    maar toch niet met mistlampen wanneer de omstandigheden daar niet naar zijn?

                    over dagrijverlichting: Deze mag alleen branden wanneer de dimlichten zijn uitgeschakeld! Dus niet icm groot licht. Tenzij je een type goedkeuring daarvoor hebt zoals de nieuwe E-klasse, Audi, Insignia…

                    #17599456
                    wim-v6
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      12 August 2005

                      Bij de nieuwe E-klasse, Audi, Insignia gaan de dagrijlampen bij inschakelen van Stads / Dim / Grootlicht, de Dagrijlichten zwakker branden, dan is het dus gewoon stads / parkeerlicht.

                      bij deze gaan ook de dagrijlampen zwakker branden aan de zijde waar de richting aanwijzer aan gezet word.

                      dit geld ook voor de Nieuwe Mini, Peugeots, en andere voerutuigen met standaard Dagrijlicht.

                      Willem

                      #17599457
                      AsconaC20NE
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        9 December 2004

                        Bij de nieuwe E-klasse, Audi, Insignia gaan de dagrijlampen bij inschakelen van Stads / Dim / Grootlicht, de Dagrijlichten zwakker branden, dan is het dus gewoon stads / parkeerlicht.

                        bij deze gaan ook de dagrijlampen zwakker branden aan de zijde waar de richting aanwijzer aan gezet word.

                        dit geld ook voor de Nieuwe Mini, Peugeots, en andere voerutuigen met standaard Dagrijlicht.

                        Willem

                        inderdaad, dus daarom hebben ze ook een typegoedkeuring gekregen…

                        maar ik zie tegenwoordig ook vaak mensen die after-market dagrij verlichting hebben geprutst in hun bumper, en dan rijden ze daar gewoon mee icm dimlicht. Dat mag dus niet…

                        #17599458
                        bjornspiering
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          18 August 2009

                          AsconaC20NE kom je trouwens uit enschede?
                          waar die astra coupe staat komt me best wel bekend voor.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.