ledjes

Forumindex Forums Modellen Astra ledjes

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    darknight2003

Beste,

Nou was ik van plan om ledjes in mijn middenconsole en mijn teller en MID te plaatsen. Maar heb verschillrnde problemen gehoord over ledjes in het MID.. En dat ze niet echt licht opbrengen in de teller.

Nou is mijn vraag, welke ledjes kan ik het beste gebruiken hiervoor. Wil het liefst gewoon wit licht gebruiken, omdat het anders te afleidend wordt voor me, maar is toch net iets subtoeler dan het gele licht wat ik nu heb!!

Hopelijk kan ik er dus binnenkort ledjes in gaan bouwen als ik jullie mij kunnen vertellen welke ik het beste kan gebruiken!

Groet,

DarkNight2003 Aka Joran :)

Juffer1
      Deelnemer

http://www.crazyleds.co.uk/Astra-G-98-04.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Shane_Astra_g
        Deelnemer

Crazyleds foh shoo. Zoek op hun website naar quad leds. Beste leds die er zijn. Ik had eerst een goedkoop setje van ebay. Overdag niks van te zien en in de avond heel zwak.

http://www.crazyleds.co.uk/Ultra-Quad-PLCC-2-509T.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Ik had er in totaal 8 nodig. 4 tellerbak. 2 voor mid scherm( bij boorcomp. 3 nodig). En 2 voor thermostaat.

Fotos: viewtopic.php?f=5&t=123157&start=7475

opel-motorsport
          Deelnemer

ff zoekfunctie gebruiken is al een topic over
            “interieurverlichting” is gister nog ingereageerd

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.