Lederen zetels

Forumindex Forums Modellen Kadett Lederen zetels

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    sedan c1

hallo, weet er iemand een goede hersteller voor lederen zetels??
      liefst rond het Antwerpse…

grtjs!

Corsaliefhebber
      Deelnemer

http://www.goudengids.be/qn/business/advanced/where/Antwerpen/what/Leder%20herstellen/” onclick=”window.open(this.href);return false;

:wors :wors :thumb

sedan c1

ik had men vraag anders moeten stellen , is er iemand die ervaringen heeft met een al of niet goede hersteller???
          dat ik naar de gouden gids kan kijken dat weet ik zelf ook, dat vind ik nu zo een :puke :puke :puke antwoord he!

:swear

Corsaliefhebber
          Deelnemer

Kerel, dan weet ik genoeg en ga ik je verder ook echt niet helpen :thumb
            Beetje humor wordt wel gewaardeerd : Welkom in Nederland.

Ik ken een zeer goede bekleedster in Willebroek,
            Mijn vriendin komt er namelijk vandaan en haar moeder is Interieur-bekleedster van beroep.
            maar met zo een weinig humor ga ik het haar echt niet vragen om je te helpen.

Ohja mijn schoonmoeder woonde vroeger op de emiel vanderveldestraat 71 in het huis met de paarse tegeltjes ertegen
            maar das al zeker 20 jaar geleden, Ze woont nu een paar straten verderop, :thumb :thumb haha

sedan c1

:puke , als u schoonmoeder dezelfde humor hebt dan gij ,laat het dan maar…
              IK ZAL EENS IN DE GOUDEN GIDS ZIEN…

Corsaliefhebber
              Deelnemer

Succes ermee. :thumb :thumb :thumb
                Maarre begin je altijd zo te schelden,
                mijn tip van de goudengids was goed bedoeld, zijn genoeg mensen die zoiets voor de hands liggend vergeten.
                Daarbij is dit een openbaar forum en staat het over iemand heen willen kotsen als ze je willen helpen hier
                in Nederland nu niet echt als beleefd of normaal.
                Kan natuurlijk zijn dat dat tegenwoordig in Belgie anders is,
                maar dat geloof ik niet, De keren dat ik in Willebroek ben voor familiebezoek of
                de pleinfeesten is het 1 grote gezellige feestende bende,
                dus ik denk dat het meer een persoonlijk trekje van jou uit is,
                en jij gewoon een wat zurig aangelegd persoon bent,
                Maagzuurremmers zoals Rennie zullen wel helpen om dergelijke braakneigingen te onderdrukken ….. king:

midnight black
                Deelnemer

Beetje humor moet inderdaad ook wel kunnen vind ik. En nee ik weet geen goede bekleder in de buurt van Antwerpen.

sedan c1

beste, op het mercedes forum vroeg er eens iemand iets over z’n cabriodak dat plots niet meer dichtging, en het eerste antwoord was
                    “het boekje zit nog in de plastiek zeker?”, dat is mischien ook goed bedoeld ,maar dat komt toch zo niet over vind ik…
                    maar dat kan aan mij liggen, en nu ga ik verder in de gouden gids zien!!!

RISL
                    Moderator

Jongens, pak het niet zo zwaar op.
                      Een geintje moet kunnen, maar als iemand vraagt om een ‘goede hersteller’, ben je met een link naar de gouden gids niet geholpen. Aan de andere kant wordt zelf zoeken nog altijd gewaardeerd natuurlijk ;)

Ik ken wel een goede interieurbekleder in Breda, weet niet of dat te ver voor je is?
                      Dichterbij zullen ze vast ook wel een goed hebben.

jethro
                      Deelnemer

Lederen zetels heeft voor en nadelen.
                        In de winter is het KOUD zitten, en in de zomer is het HEET zitten vooral als je zelf den gehelen dag aan het bakken bent geweest aan zee, en de auto heeft staan bakken in de zon. ;)
                        :jerry :thumb

Eviltruckdriver

ik dacht dat opelliefhebbers een grote gezellige familie waren :hmmz :jerry :thumb

jethro
                          Deelnemer

Er zijn ook mannen die er van houden, dat hun vriendin/vrouw een lederen broek draagt.
                            Want die geur van de lederen broek doet hun aan een nieuwe auto denken. ;) ;)

:jerry :thumb

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.