Lederen stuur Opel Corsa B?

Forumindex Forums Modellen Corsa Lederen stuur Opel Corsa B?

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    streamline

Hallo Mensen,

Vandaag naar de sloop geweest en voor weinig een net stuur uit n Astra op de kop getikt zonder sluitschade.
      Het gaat hier om de variant met Airbag, ik dacht dat deze het zelfde was als de gene in mijn Corsa GSI tot ik bij thuiskomst in mijn auto keek en zag dat ik een echter lederen heb (met stiknaadjes), iemand enig idee waar is zo’n zelfde exemplaar kan vinden of eventueel mijne netjes kan op knappen (is vrij glad en kleur is her en der weg).

Alvast bedankt!

Groet, Kacper

thereaper
      Deelnemer

een stuur uit een astra g past niet op een corsa b, en het bestaande stuur is niet echt op te knappen.
        welk stuur wel past dan van een corsa b kan ik niet zeggen

Opeltje17
        Deelnemer

Op de latere B corsa’s zijn wel de sturen geleverd die ook in de G zitten maar ik meen dat de stuur naven toch anders waren.

Ik zou even kijken voor een wat latere versie van een corsa B en kijken of daar zo’n astra G stuur in zit deze zou misschien moeten passen.

Maar eentje origineel uit een G gaat idd niet werken.

streamline

Het stuur wat ik heb gekocht komt uit een Astra F uit 95 (volgens mij is deze gelijk aan die van de Corsa B, verbeter me als ik het fout heb)
            Zou het eventueel kunnen dat ik er een stuur uit een Omega of Vectra erin heb zitten?, deze lijken er namelijk er veel op aangezien deze
            ook de stiknaad hebben waarover ik eerder vertelde.

Ik zal morgen kijken of ik een foto kan maken van mijn eigen stuur in de Corsa.

streamline

Dit is het stuur wat er nu in mijn Corsa zit, iemand enig idee of dit origineel is en waar ik er een zou kunnen vinden?
              De mijne heeft helaas last van de nodige slijtage plekken :( en wat ik nu op de sloop heb gevonden is geen lederen..

astraTD

Geduld hebben of meerdere slopen na gaan.

Stuur van een astra F past inderdaad.

turbo.d
                Deelnemer

Vraag me af of je niet kan volstaan door de stiksels los te halen en een nieuwe lederen hoes te plaatsen :?:

robert_corsa

stuur van een f zou kunnen passen. wel airbag over plaatsen. stuur uit een f is namelijk groter.
                    maar meende dat de naaf groter was van de f, (vind je ook in de vectra a en calibra, tigra)

streamline

Passen die van de Vectra A, Calibra en tigra wel of zijn deze ook groter?

robert_corsa

tigra past sowieso.

Ewoud94

Ik heb nog een Origineel Opel Corsa B GSI stuur van leer met airbag!
                          PM maar :thumb

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.