Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Lederen interieur en kabelboom
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 juli 2015 om 08:04 #17272914
Anoniem
1 January 1970goedemorgen. Zodra m’n leder is ingebouwd komen de Pics!
Even een vraag aan de kabelboom/leder inbouw goeroes.
Is de kabelboom van mijn stoffen handmatige door de zon verwarmde stoeltje voorbereid voor die grote enge lederen zakenstoel met luie instelknoppen en konthaard?
Dit is mijn stekkertje:
En dit is van die enge grote bazenstoel. Ik vraag dit omdat ik niet weet naar welke verschillen ik moet zoeken.
Wat moet ik verder nog doen qua zekeringen en overige? Kan er wel wat over vinden maar kom er niet geheel uit.
27 juli 2015 om 08:13 #18291686Anoniem
1 January 1970De foto van de stekker onder de stoel. Zit geen voorbereiding voor elektrische bediening en stoelverwarming.
Zoals de foto staan. Rechts boven is voor de bediening. En daaronder voor de stoel warming.Op de foto van de stekker van de stoel. Links zie je de rode en bruine draden lopen. Voor de bediening. En rechtsonder de 5 stekkertjes voor de stoel verwarming.
Kijken even achter de blindplaatjes die links en rechts in de hoeken zitten boven de radio. Zitten daar wel voorbereiding in?
Om alles verder werkend te krijgen zit er wat eat werk in
27 juli 2015 om 08:16 #18291687Anoniem
1 January 1970Dus de leren voorstoelen. Niet eerder inbouwen dan de bedrading is gelegd is en zekeringen zijn geplaatst anders kan je de stoelen niet verstellen
27 juli 2015 om 08:30 #18291688Anoniem
1 January 197027 juli 2015 om 09:00 #18291689Anoniem
1 January 1970Nog even goed bekeken, zie inderdaad dat ik de aansluiting mis. Wat zijn mijn opties?
Ik hoef niet per se stoelverwarming of elektrische stoelen kan ik het leer dan eraf halen en overzetten op mijn stoelen zonder veel aanpassingen?
Optie 2: van wie ik m gekocht had gaf aan de kabelboom uit de donorwagen te kunnen halen en aan mij te willen geven. Ik heb 2 linkerhanden en ik ben links dus dat komt wel goed, maar werkt t zo makkelijk?
Andere optie is dan denk ik op zoek naar leer met handmatige bediening of ruilen voor halfleer. Vind ik ook niet lelijk.
27 juli 2015 om 09:59 #18291690Anoniem
1 January 1970Vanaf het dashboard is het voorbereid voor de stoelverwarming. Daar zit het meeste werk in.
Voor de bediening valt het mee. 4 draden. 2 + en 2-. 2 plus draden van onder de stoelen naar de rec (stuur apparaat in kofferbak) en de – komt vlakbij de stoelen.Je kunt als je de luxe niet wilt. Handbediende stoelen zoeken. Handigste is een compleet interieur en dan de Electro stoelen daarbij en te koop zitten. Is zeker vraag naar
27 juli 2015 om 11:14 #18291691Anoniem
1 January 1970– zou ik dus gewoon kunnen aansluiten op de massa ergens bij de stoel?
+ laten lopen vanaf de stoel onder het tapijt door richting REC of via de deur?Optie kabelboom is dan waarschijnlijk een onbegonnen zaak?
Als het niet teveel werk is wil ik dat wel doen.
27 juli 2015 om 11:58 #18291692Anoniem
1 January 1970Onder de plastic kappen die aan de binnenkant zitten langs de drempel. Daaronder komen de – en idd de + kabels gaan van onder de stoelen naar achter. Van de bestuurdersstoel kan die langs waar de rest van de bedrading loopt. Onder de zwarte kap langs de drempel. Van de bestuurdersstoel ook onder de zwarte kap en dan onder de achterbank door is het makkelijkst. Het lastige is de juiste stekertjes te vinden. Heb zelf een kabelboom gekocht. Daar heb ik niet genoeg stekkertjes meer aan zitten.
Je zou de hele boom over kunnen zetten. Dat is pas een klus. Onder de motorkap moet van alles los. Interieur er uit. Middenconsole er uit. Schakelpook weg halen. En dan alles wat naar achteren gaan ook nog. En alles grootste probleem zit onder de motorkap. Waar de kabelboom het schutbord binnen komt. Zit een dikke rubberen afdichting. Daar kun je heel slecht bij
27 juli 2015 om 15:40 #18291693Anoniem
1 January 1970Ok. De donorauto is beschikbaar. Volstaat het om daarvan de aansluiting richting de REC af te knippen en te monteren?
27 juli 2015 om 18:20 #18291694Anoniem
1 January 1970Het mooiste is om alle nodige draden in zijn geheel er uit te halen. Dan heb je alle stekkers er ook nog aan zitten
30 juli 2015 om 21:58 #18291695Anoniem
1 January 1970Heb Inmiddels contact met iemand van het Vectra c forum. Die kan voor ongeveer 6 tientjes een kant en klare kabelboom leveren. Lijkt me veiliger dan zelf solderen. Hou jullie op de hoogte.
30 juli 2015 om 22:05 #18291696Anoniem
1 January 1970Was door drukte helemaal vergeten jou te. Contacten :(
Mooie oplossing zo :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.