Leder reinigen

Forumindex Forums Modellen Tigra Leder reinigen

  • Dit onderwerp is leeg.
17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239369
    Tigrex
      Lid sinds:
      7 October 2009

      Hallo,

      Ik ben op zoek naar een goede leder reiniger om het leer wat op te frissen. Ik ben zelf altijd wel te spreken over de producten van Meguiar’s. Iemand tips suggesties welk merk c.q. middel het beste te gebruiken is voor een lederen interieur?

      Edit: Op het internet kwam ik op de site van Amelsvoort (http://www.leder-reparatie.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;) iemand hier bekend mee?

      Alvast bedankt , Daniel

      #17897267
      astrastation28
        Lid sinds:
        24 May 2011

        gebruik altijd poorboys maar ieder zijn eigen merk.

        #17897268
        Dominic
          Lid sinds:
          17 December 2009

          Ik heb bij de BMW dealer een set gehaald om
          Het leer te reinigen en op te frissen.. Werkt perfect
          En trekt ook goed het leer in! (en het ruikt ook weer naar leer daarna)

          Beschermlaag voor de bekleding: ledercreme met UV-bescherming.

          Reinigt, beschermt en verzorgt hoogwaardige lederen bekledingen. Kostbare olieën zorgen voor het behoud van de natuurlijke eigenschappen van leder. De bekleding frist helemaal op en de markante geur van leder blijft behouden. 375 ml €23,-

          #17897269
          arnp
            Lid sinds:
            26 June 2011

            heb net een fles van die mequiar leer reiniger gekocht, deze werkt echt.
            eerst heb leerreiniger van HG geprobeerd maar daarmee zag ik geen verschil.
            met die van mequiar zie je het leer ook echt schoner worden, in mijn geval cremekleur. na tijd wel behandelen met verzorgingsmiddel.

            #17897270
            Dominic
              Lid sinds:
              17 December 2009

              wel opletten dat auto leer niet hetzelfde is als een bankstel of jas he..
              mij werdt toen verteld dat ik beter bij de autodealers kon informeren
              over dit soort spul omdat dit toch net iets anders is..

              #17897271
              16v kadett c
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 January 2010

                http://www.leerlooier.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

                #17897272
                RISL
                Moderator
                  Lid sinds:
                  24 January 2011

                  Ik gebruik altijd het spul voor de zitbank van m’n auto. Het spul voor meubelen is namelijk wat reinigt en beschermt (naar mijn mening) beter.
                  Denk omdat die intensiever gebruikt worden? Merk weet ik ff niet, het is net op (gisteren leer gereinigd en ingevet).

                  #17897273
                  Tigrex
                    Lid sinds:
                    7 October 2009

                    Bedankt voor de tips!

                    Vandaag ff langs de BMW dealer gereden en ook een lederlotion set + schuim voor het reinigen gekocht.

                    #17897274
                    joop1970
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      1 September 2010

                      Poorboys! prima spul en kleeft niet. (Die van BMW vast ook niet)

                      Hoor wel dat die van Mequiars met geperforeerd leer niet zo lekker werkt. De gaatjes worden wit. Heb je met Poorboys in ieder geval geen last van.

                      #17897275
                      Bo652
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        9 June 2009

                        Wat mij betreft is er maar 1 merk wat echt aan mijn verwachtingen voldoet.
                        En dat is……Gliptone beter is er wat mij betreft niet, en geloof me volgens mij heb ik alles uitgeprobeerd, althans dat denk ik.

                        #17897276
                        joop1970
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          1 September 2010

                          Wat vindt jij van Poorboy in vergelijking met Giptone?

                          #17897277
                          Dominic
                            Lid sinds:
                            17 December 2009

                            Die van BMW is goed zat :D

                            #17897278
                            Niekos
                              Lid sinds:
                              7 September 2009

                              Smartleather,

                              – Onverslaanbare bescherming
                              – Bevochtigd en voedt leder
                              – Langblijvend en makkelijk en snel aan te brengen
                              – Brengt een natuurlijke ledergeur
                              – Behoudt leder zacht en soepel

                              Smart Leather reinigt en conditioneert alle fijne automotive leder oppervlakken in één makkelijke behandeling. Wanneer het reinigt en conditioneert brengt Smart Leather vocht in de ledervezels en hersteld de natuurlijke ledergeur. Een reguliere toepassing van Smart Leather voorkomt een zware en intense reiniging.
                              Smart Leather is een pH gebalanceerde formule welke de essentiele natuurlijke ledervoedingsstoffen bijvult en zodoende leder zacht en soepel blijft.
                              Bij toepassing op imilatie-leder(skai) voorkomt Smart Leather fading en barsten.
                              Automotive leder wordt elk uur buiten blootgesteld aan de zonnestralen en licht. De extra versterkte UV-bescherming maakt Smart Leather het ideale product voor cabrio’s om kleurfading (vooral bij de kleuren rood, geel, oranje etc…) te beperken en verminderen als uw auto lang en vaak in zonlicht staat.
                              Smart Leather verzorgt een natuurlijk ogende droge finish en is niet vettig of glad. Na het aanbrengen verwerkt het snel en voelbaar droog.
                              Smart Leather is samengesteld met vlekafwerende- en waterafwerende toevoegingen en voorkomt hiermee vlekken tijdens dagelijks gebruik.
                              http://www.rncarcleaning.nl/webshop/details/16/14/smartwax/interieur/smart-leather.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                              #17897279
                              Dominic
                                Lid sinds:
                                17 December 2009

                                Stiekem reclame voor je eigen maken :thumb

                                #17897280
                                Niekos
                                  Lid sinds:
                                  7 September 2009

                                  @Dominic wrote:

                                  Stiekem reclame voor je eigen maken :thumb

                                  Het werkt gewoon goed!:P

                                  #17897281
                                  Sjors-V6
                                    Lid sinds:
                                    7 March 2008

                                    @joop1970 wrote:

                                    Wat vindt jij van Poorboy in vergelijking met Giptone?

                                    Ken ze beide, ik heb veel van Poorboy’s maar de Gliptone is écht beter !! en die geur van het leder wat weer helemaal tot leven komt :wors

                                    #17897282
                                    Tigrex
                                      Lid sinds:
                                      7 October 2009

                                      Heb het interieur nu behandelt met de leder onderhoudsmiddelen van BMW en moet zeggen dat je het resultaat zeker ziet en ruikt! Op het BMWE90 forum las ik dat de kwaliteit van Gliptone overeenkomt met de leder onderhoudsmiddelen producten van BMW.

                                    17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.