Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › Leder reinigen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 augustus 2011 om 13:28 #17239369
Hallo,
Ik ben op zoek naar een goede leder reiniger om het leer wat op te frissen. Ik ben zelf altijd wel te spreken over de producten van Meguiar’s. Iemand tips suggesties welk merk c.q. middel het beste te gebruiken is voor een lederen interieur?
Edit: Op het internet kwam ik op de site van Amelsvoort (http://www.leder-reparatie.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;) iemand hier bekend mee?
Alvast bedankt , Daniel
3 augustus 2011 om 13:34 #17897267gebruik altijd poorboys maar ieder zijn eigen merk.
3 augustus 2011 om 16:17 #17897268Ik heb bij de BMW dealer een set gehaald om
Het leer te reinigen en op te frissen.. Werkt perfect
En trekt ook goed het leer in! (en het ruikt ook weer naar leer daarna)Beschermlaag voor de bekleding: ledercreme met UV-bescherming.
Reinigt, beschermt en verzorgt hoogwaardige lederen bekledingen. Kostbare olieën zorgen voor het behoud van de natuurlijke eigenschappen van leder. De bekleding frist helemaal op en de markante geur van leder blijft behouden. 375 ml €23,-
3 augustus 2011 om 16:25 #17897269heb net een fles van die mequiar leer reiniger gekocht, deze werkt echt.
eerst heb leerreiniger van HG geprobeerd maar daarmee zag ik geen verschil.
met die van mequiar zie je het leer ook echt schoner worden, in mijn geval cremekleur. na tijd wel behandelen met verzorgingsmiddel.3 augustus 2011 om 17:23 #17897270wel opletten dat auto leer niet hetzelfde is als een bankstel of jas he..
mij werdt toen verteld dat ik beter bij de autodealers kon informeren
over dit soort spul omdat dit toch net iets anders is..3 augustus 2011 om 17:32 #17897271http://www.leerlooier.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
3 augustus 2011 om 18:45 #17897272Ik gebruik altijd het spul voor de zitbank van m’n auto. Het spul voor meubelen is namelijk wat reinigt en beschermt (naar mijn mening) beter.
Denk omdat die intensiever gebruikt worden? Merk weet ik ff niet, het is net op (gisteren leer gereinigd en ingevet).4 augustus 2011 om 13:22 #17897273Bedankt voor de tips!
Vandaag ff langs de BMW dealer gereden en ook een lederlotion set + schuim voor het reinigen gekocht.
4 augustus 2011 om 14:56 #17897274Poorboys! prima spul en kleeft niet. (Die van BMW vast ook niet)
Hoor wel dat die van Mequiars met geperforeerd leer niet zo lekker werkt. De gaatjes worden wit. Heb je met Poorboys in ieder geval geen last van.
4 augustus 2011 om 15:11 #17897275Wat mij betreft is er maar 1 merk wat echt aan mijn verwachtingen voldoet.
En dat is……Gliptone beter is er wat mij betreft niet, en geloof me volgens mij heb ik alles uitgeprobeerd, althans dat denk ik.4 augustus 2011 om 15:17 #17897276Wat vindt jij van Poorboy in vergelijking met Giptone?
4 augustus 2011 om 17:47 #17897277Die van BMW is goed zat :D
6 augustus 2011 om 12:49 #17897278Smartleather,
– Onverslaanbare bescherming
– Bevochtigd en voedt leder
– Langblijvend en makkelijk en snel aan te brengen
– Brengt een natuurlijke ledergeur
– Behoudt leder zacht en soepelSmart Leather reinigt en conditioneert alle fijne automotive leder oppervlakken in één makkelijke behandeling. Wanneer het reinigt en conditioneert brengt Smart Leather vocht in de ledervezels en hersteld de natuurlijke ledergeur. Een reguliere toepassing van Smart Leather voorkomt een zware en intense reiniging.
Smart Leather is een pH gebalanceerde formule welke de essentiele natuurlijke ledervoedingsstoffen bijvult en zodoende leder zacht en soepel blijft.
Bij toepassing op imilatie-leder(skai) voorkomt Smart Leather fading en barsten.
Automotive leder wordt elk uur buiten blootgesteld aan de zonnestralen en licht. De extra versterkte UV-bescherming maakt Smart Leather het ideale product voor cabrio’s om kleurfading (vooral bij de kleuren rood, geel, oranje etc…) te beperken en verminderen als uw auto lang en vaak in zonlicht staat.
Smart Leather verzorgt een natuurlijk ogende droge finish en is niet vettig of glad. Na het aanbrengen verwerkt het snel en voelbaar droog.
Smart Leather is samengesteld met vlekafwerende- en waterafwerende toevoegingen en voorkomt hiermee vlekken tijdens dagelijks gebruik.
http://www.rncarcleaning.nl/webshop/details/16/14/smartwax/interieur/smart-leather.html” onclick=”window.open(this.href);return false;6 augustus 2011 om 15:36 #17897279Stiekem reclame voor je eigen maken :thumb
6 augustus 2011 om 16:20 #178972807 augustus 2011 om 10:50 #17897281@joop1970 wrote:
Wat vindt jij van Poorboy in vergelijking met Giptone?
Ken ze beide, ik heb veel van Poorboy’s maar de Gliptone is écht beter !! en die geur van het leder wat weer helemaal tot leven komt :wors
9 augustus 2011 om 13:54 #17897282Heb het interieur nu behandelt met de leder onderhoudsmiddelen van BMW en moet zeggen dat je het resultaat zeker ziet en ruikt! Op het BMWE90 forum las ik dat de kwaliteit van Gliptone overeenkomt met de leder onderhoudsmiddelen producten van BMW.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.