Leder interieur…montage vraagje…

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Leder interieur…montage vraagje…

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    BornOpel

Beste medeforummers,

Ik ga volgende week voor een leuk prijsje een leder interieur ophalen.

Nu heb ik aan de verkoper gevraagd of er achter elektrische of raamslingers heeft. Het blijkt dat hij achterin elektrische ramen heeft gehad, dit heb ik echter niet op mijn vectra.

Nu is de vraag kan ik gewoon achter de panelen monteren met raamslingers, moet ik dan iets aanpassen?? omdat de verkoper achterin elektrische ramen heeft gehad.

Ben zelf van mening dat ik in het paneel een gaatje moet boren voor de raamslingers, klopt dit??

graag jullie reacties hierover, want wil natuurlijk wel dat alles past en normaal kan gaan monteren.

greetz, Wesly

TWA
      Deelnemer

Japs…je zit helemaal goed. Als je aan de binnenzijde van het paneel kijkt (de kant die je dus tegen je deur plaatst,red.) zie je in t board al een gat zitten.

Kan ook kijken of je voor achter een zetje elektrische ramen kan regelen. Staat luxe met je lederen set hoor :thumb

Enneh montage is niets, kost je een goed middagje tijd dat dan weer wel :D

Greetz Emiel

BornOpel

Maar hoe zit het dan met de raamslingers achter? hoe krijg ik die fatsoenlijk los?? :wtf

usbstick
          Deelnemer

met een pluizige doek tussen je slinger en je paneel doorhalen zodat het veertje van je slinger eraan blijft haken..

dat gaatje voor je raamslinger kan je er zo uitdrukken en dan met een stanley mesje even het leder insnijden en je kan alles weer zo in elkaar zetten.. pas op met je lampjes onderin je deur, die kapjes liggen er zo vanaf als je niet uit kijkt..

gr arjan

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.