Leder interieur Corsa B gezocht!!

Forumindex Forums Modellen Corsa Leder interieur Corsa B gezocht!!

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Rexxje

Sinds kort ben ik in het bezit van een Opel Corsa B uit 1997, op internet heb ik gelezen dat het lederen interieur van een calibra in deze auto zou moeten passen. Mijn vraag is dus: klopt dit en is er iemand die nog een setje heeft staan?
      liefst voorstoelen achterbank en indien mogelijk zijpanelen.

alvast bedankt!

Corsake61

ik zelf heb in mijn Corsa ook zetels van een Calibra gezet.Je moet enkel de sledes van jou Corsa overzetten.Achterbank past niet,beste is dan de bekleding over te zetten naar je achterbank van de Corsa.Deurpanelen passen ook niet,daar heb ik alleen de bovenste stukken van genomen en moet ik zelf ook nog op mijn originele panelen overzetten en de rest met skai of leder bekleden.Ik had het geluk dat ik ook de schakelaars voor de zetelverwarming erbij heb.

InjectTheVenom
        Deelnemer

Ik heb als het goed is nog een set panelen over en een redelijke achterbank, stoelen heb ik ook wel maar dan met flink uitgedroogd leer.

Klopper

Je kan het ook custom laten doen, kost alleen wel een bakje geld :)
            Wil het in m’n volgende auto ook gaan plaatsen als het daar nog niet in zit…

Arbeidskosten; geen ^_^

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.