Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › LED vervangen Teller/tid/kachel
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
31 juli 2012 om 17:18 #17251002
mensen.
even een klein vraagje. ik heb vandaag mijn LED’s binnen gehad voor me tigra.
maar zoals al veel mensen mij hebben verteld is het een &*%&@ klus om te doen.
toch lekker bijdehand geweest en toch maar begonnen.nu heb ik de tid verlichting al veranderd tot blauw. ziet er overigens wel erg netjes uit.
maar nou wou ik bij mijn teller het ook gaan doen maar deze maakten geen contact. willen het allemaal dus niet doen:s
verder bij de kachel in het midden krijg ik de 2 rechter draaiknoppen niet los. heb al op 20 verschillende manieren met een schroevendraaier lopen klooien maar het lukt mij niet.
Iemand advies??hoop dat mensen hier het zelfde gedaan hebben en mij kunnen helpen hiermee hoe het wel moet.
heb trouwens via http://www.steve010.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; gekeken voor info
alvast bedankt
gr, Goatt
31 juli 2012 om 17:25 #18052110De led halve slag draaien? Ivm stroomrichting gevoeligheid, gloeilampjes hebben er geen last van maar leds kunnen er maar op 1 manier in.
31 juli 2012 om 18:58 #18052111ik wil je niet ontmoedegen, maar ik had dat ook gedaan.
binnen 3 weken begon er een led te knipperen in het midden consol.
paar dagen later kapot, toen knapte er een ledje bij de kachel unit.
alles weer vervangen, nu ledjes die een stuk duurder waren.
echt weer binnen 4 weken weer het zelfde verhaal. :fy1
presies de deze ledjes kapot.
rara rara
en ik weet zeker dat alles goed is aangesloten.heb de gewoone lampjes er weer in gedaan.
31 juli 2012 om 21:25 #18052112dunne schroefendraaier aan de tegenovergestelde kant van het streepje dat hem aanwijst en daaronder drukken, zit namelijk een weerhaakje die je moet indrukken ;) alleen middelste vervangen is wel lastig, bij mij moet die gesoldeerd in ieder geval. succes :thumb
1 augustus 2012 om 11:03 #18052113we zullen vanmiddag als ik tijd heb de teller er nog een keer opnieuw uithalen en proberen. wij kwamen er gister niet uit.
en we gaan ook weer kijken of we die middelste knoppen los kunnen maken. dit wou gister ook niet lukken en ben er toen maar mee gestopt voor ik alles kapot zou trekken.bedankt gert, maar ik ga het toch weer proberen.
wil het er wel graag in hebben1 augustus 2012 om 18:36 #18052114maar ik probeer het ook wel weer een keer.
vond het wel mooi staan, ik heb één geluk ik hoef de teller unit niet te doen.
daar heb ik plasma platen in gezet.P.s. doe wel voorzihtig bij de kachel unit, je kunt die eerst maar een klein stukje naar voren trekken.
die kabeltjes van de kachelknoppen bediening moet je eerst los maken.
pas wel op die klemmetjes breken zo af.
het is wel te doen -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.