LED verlichting Nieuwe Vivaro

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) LED verlichting Nieuwe Vivaro

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 50)
  • Auteur
    johnny0503
    Deelnemer

Net opnieuw telefoon gehad van Opel….levering opnieuw uitgesteld tot eind juni…zal dan 6 maand zijn. Maar de led lichten zitten er zeker op!!

En voor jean marc,

Wij hebben ook gekozen voor de beide schuifdeuren , is ideaal als gezin en werkwagen!! Wij hebben enkel geen standkachel gevraagd. Verder zit alles er op. Van zodra we de wagen hebben zal ik een paar foto’s posten….

VAN BELLE Jean Marc
      Deelnemer

Dank je, ben blij dat Bulgarije erin staat, want op de folder stond volgens mij West-Europa…

Heum, zelfs met mijn TomTom mocht ik twee keer terug van de bergen in achteruit met mijn Trafic van Sofija (София) naar Vratsa (Враца) omdat de wegen ongeveer over gingen in rallyparcours, maar een keer je erin slaagt de bordes te lezen en je een landkaart naast je hebt, lukt het wel. Tomtom zei ook door Servia en in terugkeer ging ik via Roemenië dat de eerste ruim zes uren een drama is (voor minder dan 300 km) is, maar daarna via autostrade en ticket Hongarije zowel goedkoper is qua tol als veel sneller.

Ben inderdaad blij dat ze de motors nemen van Renault, ik geef je op een briefje dat mijn huidige 2.0 Dci motor van mijn Trafic op 172.000 km nog even zuinig en soepel loopt zonder trillingen als bij zijn eerste kilometers. Een 1.6 zal natuurlijk iets minder lang meegaan, maar ik gok toch nog op zo’n 400.000 km als veelrijder (voor iemand die niet veel kilometers met een diesel doet, gaat die motor ook minder lang mee overigens, en veel hangt ook af van de rijstijl, ik verbruik maar 6,5 liter à 7 liter meestal met mijn huidige en wil daar ruim een liter vanaf doen met de volgende op grote afstanden).

Heb voor het gemak of de leesbaarheid dit topic wat aangepast NA het antwoord hieronder:
        Onderhoudslampje brandde bij mij maar NA 40.000 km. Achterbanden gingen ECHT meer dan 150.000 km mee (nieuwe Opel Vivaro heeft terug Marathonbanden, hoorde ik, joepie!), inderdaad 1 liter ook op ruim 30.000 km olie (maar eigenlijk kon ik dus volledig onderhoudsinteval doen met één oliebeurt, slechts één maal ging de verwittiging aan en dat was NA schuin te parkeren zelfs, geeft ook verschilletje op je opstartmodus waar je dat kunt checken met de knop van de boordcomputer zonder je vuil te maken). Remblokken alle vier pas vervangen na 100.000 km (heeft naar het schijnt wel ook te zien met mij rijstel en remmen op de motor dat iets minder zou gaan bij de 1,6 nu ook omdat die minder tegenkracht heeft, maar valt nog te bezien met hardere magneetdynamo voor stroomvoorziening die nu zelf ook meer stroom kan leveren bij afremmen, denk dat dat laatste sneller opladen zelfs negatief is naar slijtage en verbruik overigens maar misschien met de eco knop ook wordt uitgeschakeld); heel in het begin was er zo’n ontkoppelingsdruk’buté’ die vervangen werd binnen garantie meteen (naar het schijnt hebben sommige camionetten dat ook als je veel in diepe plassen rijdt aan hoge snelheid, maar dan van alle merken, Vivaro en Trafic van 2010 zouden dit nogal gehad hebben en is moeilijk bereikbaar om te vervangen, maar dit zou opgelost zijn in bijna alle ECO2’s, zeker van Renault, bij Opel misschien iets later pas). Dus eigenlijk heeft er geen sleutel op mijn Trafic gestaan en hij voelt niet aan als dat hij de eerste 100.000 km ook enig probleem zal kennen omdat hij wellicht zo zacht maar toch kordaat behandeld werd door mij. Zij had trouwens de bijnaam of op z’n Brugs waar alles met ‘tje’ wordt verkleind.

Wat betreft levertermijnen, denk dat er volop zal uitgeleverd worden in juni… Misschien nog meer nu de economie en ook het gewone ‘werkvolk’ blijkbaar enorm positief reageert op de verkiezingen en van Great Britain nog een Greater Britain willen maken…

Autodelta
        Deelnemer

@Jean Marc ik heb mijn Vivaro met 173.000 km ingeleverd motor liep nog als nieuw onverwoestbaar.
          Olie verbruik 1 liter op 30.000 km.
          Rond de kerst kreeg ik problemen met de differentieel lagers, na versnellingsbak revisie, bleef de bak problematisch.

Johnny de levertijd die jij aangeeft is het dubbele wat opel aangeeft.

Vraag mij af of de topic starter zijn Vavaro al geleverd is.

stillekracht
          Deelnemer

Na 10 jaar tevreden met m’n oude Vivaro te hebben gestuurd en gewerkt, heb ik in september 2014 de nieuwe Vivaro Sport 1.6 besteld met wat opties.
            o.a. Keyless entry, Deadlock, navi pakket, achteruitrijcamera, licht en zicht pakket enz. enz.

M’n nieuwe werkpaard zou begin december geleverd worden, jammer genoeg is dit niet gelukt en het zou uitgesteld worden tot begin februari.
            Helaas begin februari geen Vivaro, Dit had te maken met de LED verlichting, in overleg met de verkoper overeengekomen om de LED verlichting er later in te bouwen. Nu werd er verzekerd dat de afleverdatum 24 mei zou zijn….

Echter vanmiddag wederom de verkoper aan de lijn…….. de optie keyless entry zou niet leverbaar zijn tot….. ja tot…….

We zijn dus nu 8 maanden verder, de dealer heeft de oude Vivaro in maart reeds ingenomen omdat deze z’n waarde verloor en was ingekocht voor een bepaalt bedrag. Heb wel als compensatie een Opel Combo mee gekregen maar iedereen snapt dat als je een top ingerichte Vivaro had, je dit niet kan vergelijken met een lege Combo.

Morgen met de verkoper maar weer om de tafel, ik ben in staat om de boel te annuleren…. [zij kunnen immers niet leveren] en voor een Transit of een T6 te gaan.

johnny0503
            Deelnemer

@stillekracht,

Bij mij idem, mijn huidige wagen heb ik ook verkocht met de gedachte van, nog 2 a 3 weken en de nieuwe is binnen….tot ik de volgende dag opgebeld werd met de melding dat het eind juni zal zijn. Ik verwacht nadien nog later hè….maar ik denk ook dat ik dan naar een andere zal beginnen uitkijken.
              Ik mocht een combo huren van hen…375 euro per maand zonder btw., dat voor 2 maand en kan bijna gaan werken voor die auto alleen.
              Het is beu….dan moeten ze gewoon bij ondertekening zeggen dat het gemakkelijk 6 maand kan duren voor de nieuwe wagen er is….

arnovariante
              Deelnemer

Vanmiddag even overleg gehad met de verkoper.
                Keyless entry gaat nog wel tot het 3e of 4e kwartaal 2015 duren….
                Dus die maar laten vervallen dan kon het nog wel eens lukken om m begin juli te hebben.
                Staat op de planning om volgende week in productie te gaan volgens de verkoper.

stillekracht
                Deelnemer

Ook ik heb na goed overleg met de verkoper de Keyless entry laten vallen en als extra de linker schuifdeur gekregen.
                  Nog een paar weken volhouden en maar hopen dat tijdens transport uit Luton (Engeland) de boot niet zinkt…. ;)

VAN BELLE Jean Marc
                  Deelnemer

Keyless entry wordt des te interessanter dus, want hoe zeldzamer… Bij Renault op de website in configurator is die optie er nu ook… uit gehaald. De bestelbon in januari vermelde van mij toen al september, en het mag zelfs iets later, geen probleem daarmee. Integendeel, kon en kreeg zo serieus wat extra opties voor nauwelijks een hogere prijs. Enkel NAVI 80 ipv NAVI 50 is een minimaal minpuntje. Als de keyless entry inderdaad nog later wordt, heb ik misschien ook nog deze er bovenop, joepie!

Mensen, wees redelijk, als je deze opties bij Mercedes wil, dan betaal je al snel 10.000 EUR en meer voor… dezelfde Renault motor (en krijg je een wagen die sneller roest, echt waar, maar wel dikkere staalwanden heeft).

Opel Luton maakt het zichzelf niettemin wel erg moeilijk door zo’n waslijst aan opties te geven. Heb intussen ook een extra schuifdeur besteld, maar nu is de productie gestart en de bestelbon definitief.

Weet iemand of er lederen overtrekken bestaan (ik ga meer en meer lopen en nu heb ik zo’n vinyl overtrek met handdoeken erboven voor als ik bezweet terugkom en dat is niet zo aangenaam als in een zuiveren lederen auto die je gemakkelijk kunt afwassen binnenin).

johnny0503
                    Deelnemer

Ik nog een maandje wachten, vanaf 18 juni krijg ik een vervangwagen van opel tot de nieuwe wagen binnen is. Dus eerste week juli!!!! Eindelijk. Zal 7 maand geduurd hebben….

VAN BELLE Jean Marc
                      Deelnemer

@johnny0503, @stillekracht, @anderen?,

Ik moet nog de (leasing)Renault Trafic van 2013 te koop stellen. Welke kanalen bevelen jullie aan. De garage zelf geeft mij nog 6.000 EUR + 21% BTW (valt 100% onder btw-stelsel in België) en raadde mij dus aan particulier (bij voorkeur ook zelfstandige voor aftrekbaarheid BTW) proberen meer te vragen. Is een Grand Confort middernacht zwarte (métalisé) bestelwagen met achterklep en in hout uitbeklede zijwanden en vloer, dus geen schade aan de zijkanten zoals je dikwijls ziet bij camionettes van fietsen en zo, maar zit op 175.000 km nu (heb nog nooit kosten gehad aan die wagen en rijdt nog steeds als nieuw zonder enige trilling in het stuur, remblokken gingen tot meer dan 100.000 km mee, en er liggen nog maar pas 4 nieuwe en zelfde Marathon banden op, want mijn achterste banden gingen liefst meer dan 150.000 km mee, heb ik nog nooit meegemaakt en verbruik blijft tussen 6 en 7 liter op mijn ECO-rijstijl). 2dehands.be of specifieker gaan voor lichte vrachtwagens?

Deden jullie dat ‘in der minne’ of via een website? Merk dat bijv. Autoscout inderdaad stuk heel hoger gaat in prijs, maar dat wil niet zeggen dat die auto’s ook aan die prijs verkocht worden.

johnny0503
                        Deelnemer

Ik heb mijn zafira van 2007 met 175.000 km op de teller verkocht dezelfde dag dat ik deze op internet had geplaatst, via 2dehands.be, had er 700 euro meer voor gekregen dan de garage mij wou geven. Persoonlijk vind ik dat je voor je renault een stuk meer mag vragen, zelfs al heb je redelijk wat kilometers, ik zou toch proberen om te starten vanaf 9000 euro zbtw…

arnovariante
                          Deelnemer

En weer wordt het een maand later…..
                            We hebben genoeg auto’s besteld om te weten dat het wel eens kan uitlopen, dat vind ik op zich ook helemaal niet zo’n probleem, jammer, maar het hoort erbij.
                            Maar het gevoel dat ik bedondert wordt laat me niet helemaal los.
                            Vorige x dat ik de verkoper sprak meldde hij dat de bus de week erna zou worden geproduceerd, dat zou dan laatste week mei/eerste week juni zijn.
                            Gisteren vertelde hij weer dat de bus “op de band staat” en volgende week geproduceerd wordt…..
                            Nu ben ik sowieso niet tevreden over zijn communicatie dus zitten we maandag maar weer eens tegenover elkaar.
                            Ik heb er nogal het een en ander op en aan besteld en verzocht daar foto’s van te ontvangen (dakrails, sidebars, frontbar, spoiler) maar blijkbaar kost dat nogal wat moeite.
                            Ik heb gevraagd of het mogelijk is dat er bij de passagier een handgreep wordt ingebouwd, 3 maanden geleden was zijn antwoord “dat gaan we binnenkort eens proberen”….., niet dus.
                            En zo nog zeer veel van dit soort vragen die je nu eenmaal hebt als je een nieuwe auto besteld.
                            Ik heb al gesteld dat als de after sales net zo slecht is als de pre sales dit niet alleen mijn eerste maar ook gelijk mijn laatste Opel is!
                            Prognose is nu eind juli, dat zou dan 5 maanden na bestelling zijn, het kan nog gekker lees ik hier maar als je dan beseft dat ik ook nog die keyless entry moet laten vervallen en de bus dan nog niet eens geleverd wordt zoals besteld (LED koplampen) dan hou ik mijn hart vast voor de rest van de Opel organisatie!
                            Als de importeur veel zaken op de toch al beperkte optielijst toch niet kan leveren vind ik dat zeer amateuristisch!
                            Zoals die spatbord verbreders waar ik het al eerder over had, zoiets als deze cosmetische aanpassing moet je toch een afbeelding van beschikbaar hebben!!
                            Hoe kun je anders verwachten dat je klanten dat gaan bestellen!?
                            Belachelijk slecht georganiseerd!

stillekracht
                            Deelnemer

Mijn nieuwe Vivaro staat al een paar weken ‘op de band’ ik denk dat deze de rest blokkeert…….

arnovariante
                              Deelnemer

We worden dus met zijn allen voor de gek gehouden!
                                Als ze denken daarmee klanten aan zich te binden moeten ze vooral zo doorgaan.
                                Zijn er al mensen die m geannuleerd hebben?
                                Er waren er hier al minimaal 2 die zoiets meldden…..
                                Ben benieuwd.

johnny0503
                                Deelnemer

Nog niet geannuleerd en dit ook niet van plan….heb een “goede verkoper” die volgens mij echt wel zijn best doet om alles zo spoedig mogelijk te laten verlopen. Heb de vraagmail gezien van verkoper om da wagen sneller te laten leveren dan voorzien dus vind ik dat prima. Ook dat ik vanaf de 18 juni een gratis vervangwagen ( opel zafira tourer ) krijg tot ik de nieuwe krijg vind ik prima. Heb ondertussen gezien dat er ook irmscher pakket bestaat die men ook als optie kan nemen, zal daar eens voor informeren. Heb de foto’s gezien en vind dit best wel mooi, maar alles op zijn tijd. Mijn wagen zal geleverd worden zoals besteld dus volgens mij alles op en aan….zelfs de verwarmde zetels en de led lichten!!

arnovariante
                                  Deelnemer

Dan is er iig nog iemand tevreden.
                                    Als ik niet perse de 6 zitplaatsen nodig zou hebben zou ik een New Vivaro bestel kunnen krijgen als vakantieauto.
                                    Schiet ik natuurlijk niets mee op, wel voldoende laadruimte maar 3 kinderen thuis moeten laten.
                                    Ook de Zafira Tourer heb ik niets aan, veel te weinig bagageruimte en dan ook nog eens veeeeeel minder comfort als ik nu heb……
                                    En de Zafira mag mijn caravan van 1800 kg niet trekken.

arnovariante
                                    Deelnemer

Zojuist bevestigd gekregen dat mijn Vivaro in Luton op de parkeerplaats staat, eind volgende week in Tiel bij de dealer.
                                      Nou ja, dan ben ik 3 weken aan boord dus hebben ze de tijd tot 18-08 om alles erop te bouwen (sidebars, frontbar met LED, dakrails en dakspoiler) en ook nog even de bus weg te brengen naar een externe inbouwer voor de parkeersensoren voor.
                                      De velgen heb ik al gebracht bij de dealer, daar zetten ze de sensoren in en dan zou het allemaal goed moeten komen.

VAN BELLE Jean Marc
                                      Deelnemer

@Arnovariante: Ik plaats mij ook wat aan de kant van Johnny0503:

Ik lees in je ‘klacht tegen opel’ tegelijk dat je van een Mercedes R komt en aan je ‘optielijst’ te zien, denk ik dat je je Vivaro op hetzelfde niveau wil krijgen MAAR voor een prijs die wellicht minder dan de helft tot slechts een derde is van je Mercedes R (zeker als je opties neemt daar, zie https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_R-Class” onclick=”window.open(this.href);return false;).

Kijk, bij mij is de Opel verkoper ALTIJD correct geweest, ik denk dat je wellicht een nogal ‘opdringerig type’ bent uit je stijl van opmerkingen te zien en niet goed kunt omgaan met een ‘nee, of dat is moeilijk’, waardoor je eigenlijk zelf meer voor de gek gehouden wordt als Johnny en Jean Marc (ik), die erg nederig zijn en begrip hebben voor de andere kant maar niet minder gedreven zijn. Ik voelde mij al serieus ‘opdringerig’ toen ik de bestelbon voor de tweede maal vroeg te wijzigen met opties en dat voor dezelfde prijs (geen 20.000 EUR + BTW, alstublieft, dit is 10.000 EUR goedkoper dan gelijk welke serieuze personenwagen, ik ben ook boekhouder, weet je) en de verkoper dat probleemloos deed (en niet HOEFDE te doen). Ik zal dan ook geen drama maken, hoe jammer ik het ook vind, als daar keyless niet blijkt op te zitten (wat ik vrees, ondanks mijn bestelbon en zelfs wetende dat ik speciaal een lichtere motor koos om net al die opties in de plaats voor dezelfde prijs te kunnen krijgen; de 90 PK bijvoorbeeld is NIET verkrijgbaar in ECOFLEX versie bij Renault zelf net omdat ze er niet genoeg meer aan overhouden qua winstmarge). Je bent trouwens van niet zo ver van hier, en laat nog sidebars, frontbar met LED? dakrails en dakspoiler inbouwen en hebt niet de parkeersensoren vooraan genomen bij Opel zelf, wat doe je dan als er conflicten in zijn, bij Opel zijn dat inderdaad manuele die je met een knop moet verzetten en ik heb die jammer genoeg niet meer in de prijs die mijn werkgever voorzag erbij kunnen nemen).

Ook wens ik je te wijzen op het feit dat je in je handtekening van een Mercedes R die minstens een 3 liter is (3000 cc) zegt naar een “Vivaro Sport Biturbo” te gaan, en ik hoop dat je begrijpt dat je met de helft van het aantal CC (1,6 liter ofte zo’n kleine 1600 cc) niet straks komt klagen dat die zelfs met de dubbele turbo’s niet zo lang meegaat als die Mercedes en ook eigenlijk minder hard optrekt boven de 140 km/h of dat je niet meekunt als ik met mijn Kawasaki 1400GTR naast jou zou komen staan en verdwenen ben voor je ‘u’ kunt zeggen als ik die opentrek op een draaggewicht van slechts ruim 400 kg inclusief mijzelf), want je kunt de fysische wetten niet tarten. Er zijn al bij de Insignia ‘programmafouten’ geweest met de biturbo’s waardoor die bij het sportief rijden niet voldoende extra olie toegesmeerd kreeg waarbij we, bij mijn ervaring, voor het eerst meemaken dat een fout in de software leidt tot onherstelbare schade aan een motor. Als je echt sportief wil rijden, moet je bij de slikkende achterwielgedreven Vito’s blijven met Mercedes Vito motoren en niet bij de nieuwe Vito met Renault voorwielaandrijvende motor of de Vivaro of Trafic kopen.

Samengevat: Als andere nieuwe mensen op dit forum denken dat het kommer en kwel is bij de New Opel Vivaro, dan moeten ze dit topic eens goed doorlezen en beseffen dat mensen ZELDEN hier komen schrijven hoe tevreden ze zijn, want dan hebben ze internet niet nodig, en dat hier vooral de minputen boven komen.

Ik reed al met Vito, Vivaro, Trafic en volgende maand weer met New Vivaro. Bij alle merken had ik door mijn intense maar ecozuinige rijstijl weinig onderhoud, waarbij mijn Vito het duurst was, zowel qua aanschaf als qua onderhoud (maar bijv. de kosten aan de aandrijfstangen vooraan hadden duidelijk ook te zien met het hogere vermogen, ik vermoed dat Arnovariante dan ook dezelfde kosten zal hebben aan 150.000 km waar ik die had met mijn Mercedes Vito), maar dat een zuinige camionetterijstijl met de stand van het gas NIET diep ingeduwd, echt alleen op het lijf van de New Vivaro en New Trafic geschreven zijn met hun 1,6 liter motoren, en de stand dieper gas ingeduwd bijv. veel meer bij de meestverkopende Ford Transits past die qua uiterlijk erg mooi zijn en die nu massaal op de vooral Westvlaamsche wegen rijden maar die een veel zwaardere motor hebben en zelfs niet eens een serieuze chauffeurszetel hebben voor mensen met een totaal versleten rug als ik [ook op dat vlak zaag ik niet en moest ik al lang in een rolstoel zitten, maar mijn 10 uren sport per week zorgen ook op dat vlak dat ik de dokters het ‘kijken na’ geef en door een actieve leefstijl als die van Jezus zo ‘mijzelf als lamme’ voorlopig blijf (pseudo)miraculeus genezen en sportief zelfs ver boven al mijn leeftijdsgenoten blijf staan die wel toegeven aan hun rugpijn, ik ben de flikflak aan het leren op gewone grond].

Het mag even gezegd zijn: Voor die prijs (goedkoper in België dan in Nederland ook zoals alle auto’s en moto’s) zo’n enorme kwalitatieve camionette die voor de chauffeur al meer luxe biedt dan de gemiddelde personenwagen, proficiat voor Opel New Vivaro en innige deelneming aan onze verkopers die voor almaar minder marge almaar lastigere klanten moeten bedienen (reden waarom de NAV80 niet geleverd wordt: teveel gezaag van klanten en het niet echt goed werken van de touchpad aan het stuur bij de Insignia, zie dat forum daar maar eens, echt waar).

Bij mij was eerlijk verteld dat het lang zou duren en dat er leveringsproblemen zouden kunnen zijn… Mijn verkoper is erg eerlijk, maar ik denk dat ik hem ook de KANS geef om eerlijk te zijn omdat ik… zo eerlijk mogelijk ben met hem ook.

Een persoonlijk vraagje, arnovariante, niet om ruzie te maken, maar om je beter te maken: Je hebt zo’n enorme smaak en bent veeleisend, geen probleem, maar geef je andere mensen soms ook de ruimte om te zeggen dat je niet van alles je zin kunt krijgen en je soms tevreden moet zijn met 85% en met 15% ‘minder’? Met 85% vergaat de wereld niet en 15% minder of ‘langer wachten’ is bij mijn weten nog altijd ‘erg positief’, nee toch? In een relatie tussen man en vrouw gelden overigens dezelfde principes: Veel mannen en vrouwen verlaten hun partner rond hun 40ste in de overtuiging dat ze die paar procent die ze te kort hebben bij een andere partner kunnen vinden, om nauwelijks drie jaar later te ontdekken dat ze op die leeftijd niet meer dezelfde dromen kunnen realiseren (kinderen, huisje/boompje/beestje) als toen ze twintiger waren) en dat ze met die 5% tekort (bijv. passionele seks) die in de passie 95% van de ‘nieuwe’ relatie uitmaakte, op het einde weer herleidt wordt tot diezelfde… 5% ontevredenheid en dat ze die zelf opbliezen tot 95% in subjectieve grootte… Echt niet kwaad bedoeld, maar je mag veeleisend zijn, op voorwaarde dat je zelf minstens even perfect bent… Ik heb nog niet zoveel perfecte mensen met een opgesmukt uiterlijk ontmoet, en dat hoewel iedereen dat bij geboorte inhoudelijk volgens mij wel was…

Maar hou ons verder op de hoogte, het is de bedoeling dat we hier met verschillende mensen verschillende meningen hebben. Niet dezelfde alleen… Ik hou ervan tegengesproken te worden, ook al heb ik voel ik reflexmatig dat mijn emoties dan even opspringen en de vraag stellen: “Word ik hier nu aangevallen en is die ander een gevaar voor mij?” Maar dan weet ik dat het diertje in mij nog altijd perfect haar lichamelijke functionaliteit behoudt, en ook dat zou ik echt niet anders willen… Ik ben geen terminator zoals in de film (soms lijk ik er wel op naargelang ik mij meer en meer beheers, mea minima culpa). +je

arnovariante
                                        Deelnemer

@ Jean Marc,

Sorry, maar als je nu denkt dat ik jouw mening zò belangrijk vind dat ik dit hele verhaal ga lezen heb je het mis.
                                          Ik geloof niet dat ik me tegenover wie dan ook hoef te verantwoorden waarom ik van een Mercedes R naar een Vivaro overstap.
                                          En als iemand dat wel vind is dat geheel zijn probleem!
                                          Ik denk dat ik het recht heb om goed op de hoogte gehouden te worden als ik ergens dik €30.000 in investeer!
                                          Als dan blijkt dat Opel zijn zaakjes biedt voor elkaar heeft ondanks het feit dat de optielijst betrekkelijk klein is vind ik dat een slechte zaak, helemaal als ik wordt voorgelogen!
                                          Dat hoef jij niet met mij eens te zijn, dat is totaal onbelangrijk.

KRSA2000
                                          Deelnemer

Offtopic: Oei… wat zijn de teentjes lang vanavond!
                                            Arnovariante, weet je zeker dat je op een forum thuis hoort?

Autodelta
                                            Deelnemer

Mijn nieuwe Vivaro wordt vrijdag geleverd ben benieuwd :D

johnny0503
                                              Deelnemer

Succes ermee!!!

arnovariante
                                                Deelnemer

Ik zal nog eens proberen te reageren, kijken of ik weer een opstel van 5 kantjes als onnodig antwoord krijg…..

Als het goed is staat de Vivaro nu in Rotterdam, MET LED!
                                                  Volgens de verkoper zijn de LED problemen voorbij.
                                                  Week 33 kan er dan worden afgeleverd, alles erop en eraan.
                                                  Uiteindelijk 3 maanden later als de eerste voorspelling.

VAN BELLE Jean Marc
                                                  Deelnemer

Mijne zal week 34-35 zijn (was al toegekomen in juli, maar mocht van mij na het verlof in orde gezet worden). Checkte die al eens en alles lijkt erop en eraan te zitten van opties… behalve kaart systeem (LED probleem inderdaad opgelost, nu is het misschien definitief gedaan met de optie cardvrij). Kreeg daar geen telefoontje over dat die optie er niet zou opzitten, dus benieuwd hoe ze het uitleggen, want ik ga die optie missen (mijn persmoto start ook zonder sleutels). Hoedanook lijkt het erop dat die dus VROEGER klaar is dan beloofd (besteld in februari met leveringsdatum in september NA grote vakantie toen met LED leveringsproblemen; bestelling echter nog mogen wijzigen met meer opties in prijsruil voor de lichtste NIET biturbo motorversie in mei).

arnovariante
                                                    Deelnemer

:thumb
                                                      Ik had het ook graag gehad maar ja, shit happens!

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 50)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.