led verlichting astra g station

Forumindex Forums Modellen Astra led verlichting astra g station

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    hennes
    Deelnemer

Hoi allemaal, wilde iets vragen over led verlichting, ik heb een astra g uit 2003 station en wil daar led verlichting in zetten, weet iemand waar ik op moet letten? ik heb H7 en heb me wel eens laten vertellen dat die lamp aan de voorkant (ja hoe moet ik dat zeggen) dicht zit en dat het licht er alleen maar opzij uit kan stralen ;) en je ook lampen hebt die open zijn, ja zo werd het me verteld, maar wat is nu waar? weet iemand er meer van?
      Alvast mijn dank.

KRSA2000
      Deelnemer

Gewoon niet doen, wordt niemand vrolijk van.
        Bagger lichtbeeld en slechte lichtopbrengst.
        Alleen als je specifieke LED armaturen hebt zal het iets worden.

Sent from my SM-P900 using Tapatalk

hennes
        Deelnemer

Oke , ik snap het dan ga ik daar me geld niet aan uitgeven, bedankt

Anoniem

In het algemeen kun je beter al die zever zoals Xenon lampen en Led verlichting vermijden.

Je armatuur is gebouwd voor Halogeen, Xenon of LED retrofits geeft een slecht lichtbeeld.

Plus je verblindt iedereen op de baan omdat je reflectie niet meer klopt. Waardoor het licht direct in de mensen hun ogen schijnt.
            Heb maar is zo’n droeftoeter achter je met zo’n lampen.

hennes
            Deelnemer

Ja dat klopt, ik had al eens zo’n setje Xenon met die kastjes er bij maar inderdaad ik kreeg geen mooi beeld en heb ze toen ook verwijderd, ik ga me medeweggebruikers niet verblinden dat is levens gevaarlijk vooral op wegen waar ze zo nodig de verlichting uit doen, nou ik heb wel eens gereden over zo’n weg waar het ook nog eens een beetje regende ik zag bijna niks meer en ik kende die weg ook niet dus dubbel op :-|

bart-gsi
              Deelnemer

xenon kan wel voor een astra G.. hebben ze wel aftermarket/fabrieks xenon lens koplampen voor…. dus als je een xenon kit overweegt en geen gezeik met verblinden wil hebben ook geld investeren in een setje van die lens koplampen… stadslicht kun je wel als led pakken mits je hier geen storingen mee krijgt op je BC

Maurice89
                Deelnemer

+1 Inderdaad en als je die koplampen pakt het staat wel mooier :thumb

bart-gsi
                  Deelnemer

ik weet niet wat voor kleur je astra is.. maar als je een donkere kleur hebt.. zoals donker blauw of zwart zouden deze wel goed staan en geschikt zijn voor xenon
                    http://www.sportuitlaatdemper.nl/koplamp-setje-links-rechts-h7-zwart-voor-nissan-astra-g.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=google_koplampen&gclid=Cj0KEQjwxI24BRDqqN3f-97N6egBEiQAGv37hCEXALtUcSyPUd9dFh-GQ_ZgypntQu2f_Ee2GqG2ZoEaAoK48P8HAQ” onclick=”window.open(this.href);return false;

en anders heb je de normale heldere
                    http://www.ap-tuning.nl/xenon-koplamp-rechtsopel-astra-g-2000-tot-heden.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=google_koplampen&gclid=Cj0KEQjwxI24BRDqqN3f-97N6egBEiQAGv37hBUATx6gJ8o47N8UxvT1xmeAzSqjkTE0A_zolNxKowMaAgrS8P8HAQ” onclick=”window.open(this.href);return false; ( deze link is per koplamp.. dus links en rechts apart)

littlebird
                    Deelnemer

Je hebt setjes xenon van pilot met een r achter de naam. Die zijn voor reflector lampen en kun je in originele lamp van astra doen. H7R of H3R. Zoek maar eens.
                      Ik heb geen ervaring ermee maar schijnt goed te gaan zonder verblinding

Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.